Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Ahad, 20 Oktober 2013

MZ SECRET SOAP MENGEMBALIKAN KEREMAJAAN KULIT ANDA!






MZ Secret Soap ( Sabun Vit A,C & E)




Dapatkan Perubahan Kulit Anda Dalam 3 Hari Sahaja!
Sabun Vitamin A, C & E adalah sabun muka daripada gabungan herba-herba semulajadi yang terpilih dan mampu menghaluskan, mencerahkan, menggebukan serta mengembalikan keremajaan kulit wajah dengan semulajadi....

Manfaat Sabun Vitamin A, E & C

Berkesan untuk menghilangkan:
- Jerawat
- Parut
- Pigmentasi
- Stretch Marks
- Cela
- Blackhead/Whitehead
- Mengurangkan kedut serta menegangkan
- Mencerahkan kulit yang kusam/gelap termasuk bahagia badan
- Menyamaratakan tona kulit
- Menghilangkan hitam di bahagian ketiak dan peha
- Menghilangkan minyak berlebihan
- Wajah lebih putih berseri
- Kulit lebih licin
- Memudarkan jeragat


Sabun Vitamin A,C & E mengandungi : -


1. Glutathione
Menolong memudar dan menghilangkan masalah kulit seperti pigmentasi, jerawat, parut jerawat, age spots dan freckless.


2. Kojic Acid
Kojic acid lebih efektif daripada agen pemutihan yang lain seperti hidroquinon yang berbahaya. kojic acid selamat dan tidak mendatangkan kesan yang merbahaya seperti hidroquinon tu. Ia adalah neutral ekstrak yang mencerahkan cela-cela dan parut.


3. Vitamin A, C & E
Sebagai Antioksidan yang kuat melindungi kulit terhadap pengaruh negatif faktor luar seperti (pencemaran, matahari, iklim, AC, asap rokok dsb). Merangsang pertumbuhan dan peningkatan pertumbuhan kolagen kulit, yang akan menjaga keanjalan serta kehalusan kulit (anti aging dan anti wrinkle). Mencerahkan kulit (brightening effect). Tanpa kesan samping yang merugikan. Dengan Vitamin - C kulit lebih cerah secara semulajadi.


<><>CARA GUNA

1. Bersihkan tangan sebelum guna, Basahkan wajah dengan air suam agar pori-pori lebih terbuka. Dengan ini, khasiat Sabun Vitamin A, C &E akan lebih mudah meresap ke wajah.
2. Gosokkan Sabun Vitamin A C &E di telapak tangan dengan sedikit air, dan sapukan secara lembut dengan jari tangan ke seluruh wajah bermula dari dahi, hidung, pipi dan leher. Lakukan pergerakan memutar pada wajah selama 2-3 minit. Kemudian biarkan seketika selama 1-2 minit.
3. Basuh muka dengan air beberapa kali sehingga sisa-sisa sabun hilang di wajah. Gunakan air sejuk agar pori-pori tertutup dan melancarkan peraliran darah.
4. Keringkan wajah dengan tuala bersih
5. Sesuai digunakan 2 x sehari (pagi dan malam)


TAMBAHAN
Sesuai untuk lelaki dan wanita
Boleh digunakan untuk muka dan badan


Untuk pengetahuan semua, SABUN VITAMIN A,C,E yang kini hangat dipasaran telah mendapat kelulusan dari Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (National Pharmaceutical Control Bureau) dengan No kelulusan : NOT121006159K .

Kini anda boleh guna Sabun Vitamin A,C,E tanpa was-was.


CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse