Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Khamis, 10 Oktober 2013

OPA SNOW PRODUK TERBARU UNTUK PELANGSINGAN BADAN






OPA SNOW


OPA SNOW bukan cream, bukan gel, tapi dalam bentuk Mousse! 10 kali lebih mudah menyerap ke badan, berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam 15 minit !!


OPA SNOW adalah satu-satunya produk di dalam dunia yang mampu menggantikan senaman atau aktiviti lasak untuk tujuan melangsingkan badan, ia mampu menembusi melalui kulit anda, meningkatkan kecekapan haba dan yang paling penting OPA SNOW sangat berkesan dalam pembakaran lemak jauh ke dalam badan anda.

Kecekapan Tinggi

OPA SNOW berjaya meningkatkan pembakaran lemak di kawasan lemak-lemak yang tertentu, membuang struktur lemak yang tidak diingini untuk hasil yang mengagumkan, licin dan cantik.

Selamat

OPA SNOW merangkumi bahan-bahan yang berkualiti dan semulajadi untuk menghasilkan kesan yang unik dalam pembakaran dalaman yang panas selepas menggunakannya, namun rasa sejuk dan menyegarkan dari luaran. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Keputusan Komprehensif

Pakej 4in1 badan: Pengurusan badan dengan cara yang sihat, membentuk badan ideal, Anti-kedut dan Kunci Kelembapan Kulit. OPA SNOW menyelesaikan masalah kulit yang berlemak di kawasan terdedah, kulit kendor longgar, selulit dan keadaan kulit yang kering.


Dua kali ganda pembakaran lemak yang lebih berkesan berbanding dengan terapi kecantikan kulit.

1. Kunci pelangsing

Menangani masalah kulit menggelebar di bahagian lengan untuk mendapatkan lengan yang lebih cantik.

2. Abdomen Flat

OPA SNOW membantu membuang lemak perut tambahan untuk menghasilkan hasil yang baru, licin dan rata serta membantu anda untuk mendapatkan pinggang langsing kecil.

3. Pinggang Kecil

Pertempuran lemak badan di bahagian pinggang menghasilkan bentuk yang menarik, ramping dan menawan.

4. Kaki berbentuk indah


Sasaran OPA SNOW untuk sepasang kaki seakan model yang bertujuan untuk semua skirt dan seluar untuk memikat kedudukan dan kecantikan.



Mengapa Pilih OPA SNOW?

A) Teknologi Korea, Amanah, Dipercayai

OPA SNOW adalah produk yang bangga direka oleh lebih daripada 30 pakar-pakar dari Seoul International Research Pelangsingan, ia menjalani penyelidikan meluas 4 tahun untuk mencipta karya akhir ini. OPA SNOW adalah produk revolusi menghasilkan keberkesanan badan yang tinggi dan akhirnya
semulajadi dan selamat untuk digunakan. Hanya semburan OPA SNOW di kawasan-kawasan yang berlemak dan memeteraikannya dengan urutan yang baik untuk meningkatkan kadar penyerapan. Dihasilkan dengan menggunakan formula yang sempurna seperti bahan-bahan yang berkualiti digabungkan dengan sains dan teknologi, OPA SNOW berkesan menembusi ke dalam lapisan lemak dan membakar lemak badan terkumpul tanpa merosakkan kulit atau kontur badan. Perkembangan Sains dan Teknologi OPA SNOW cemerlang sebagai produk pelangsing revolusioner, ciptaan moden, baru inspirasi dan asal itu sendiri. Satu produk menyumbang begitu banyak dalam industri kecantikan dan pengguna yang menyediakan satu teori baru dalam industri badan dengan hasil yang terbukti keberkesanan yang tinggi dan kehilangan lemak yang luar biasa.

B) Selamat dan Asli

OPA SNOW mengandungi bahan-bahan utama seperti Green Coffee Bean, Minyak Jojoba, Ekstrak Halia dan Ekstrak Daun Imatinib. Ini ekstrak tumbuhan menyumbang dengan ketara ke dalam proses detoksifikasi badan dan sudah tentu, pada masa yang sama juga meningkatkan keanjalan kulit.

Kacang Kopi Hijau: Mengawal metabolisme kulit dan mengeluarkan cecair badan tambahan untuk bertarung dengan kulit tidak sekata.

Minyak Jojoba: melembapkan dan memerangi penuaan.

Ekstrak Halia: pantas meningkatkan badan dan kulit metabolisme

Ekstrak Daun Imatinib : Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme.

C) Beribu-ribu Eksperimen, Beribu-ribu memuji

OPA SNOW telah terbukti layak oleh seribu sukarelawan melalui pencapaian yang cemerlang 97.53% kadar kejayaan, hasil menggantikan apa-apa ujian klinikal sebelum ini! OPA SNOW telah mencapai keputusan yang lebih besar selepas pelancaran rasmi dan pelepasan, berjaya lebih seratus ribu kadar kejayaan oleh pengguna sahaja, terutamanya diiktiraf OPA SNOW sebagai penyelesaian teknologi diilhamkan selamat untuk badan. Fenomena ini telah menyebabkan beberapa kejadian rompakan, mencetuskan kekurangan bekalan yang banyak di pasaran.

D) Produk Pelangsingan Direka untuk Asia

Punca obesiti di seluruh dunia yang sama, walau bagaimanapun, tubuh manusia berbeza dari timur ke barat dipengaruhi terutamanya oleh diet budaya dan faktor-faktor alam sekitar. Ia adalah penting untuk mempertimbangkan dan mengelakkan sebarang kesan yang buruk apabila menggunakan mana-mana produk.Ia adalah OPA SNOW berita baik dikaji dan dibangunkan berdasarkan diet Asia, gaya hidup, dan kedudukan fisiologi, hanya menggunakan ekstrak tumbuhan semula jadi dengan standard kualiti yang tinggi. Ia tidak menghasilkan kesan sampingan seperti anoreksia dan muntah-muntah, produk pelangsingan terpuji layak untuk pengguna Asia.

Ekstrak Daun Imatinib + biji kopi Arabica + ekstrak Halia + minyak Jojoba


Langkah-langkah guna OPASNOW :


1.Goncangkan botol OPASNOW sebelum guna selama 30saat.
2.Semburkan mousse OPASNOW pada kulit .
3.Massage 1-2minit sampai mousse menyerap ke dalam lapisan kulit.


KAMI TAWARKAN KEPADA ANDA DENGAN HARGA RM 70 SAHAJA TERMASUK POSTAGE!

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse