Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Jumaat, 11 Oktober 2013

TEKNIK MEMBINA BISNES AFFILIATE DAN MENJANA KOMISEN 5 ANGKA




Dalam anggapan saya, hanya kurang daripada 10% affiliate dalam pasaran antarabangsa yang menjana pendapatan bulanan melebihi US$10,000 manakala lebih daripada 90% orang lain tidak pun mendapat lebih daripada US$500 sebulan pun!
Sebagai seorang vendor yang sudah melancarkan berpuluh-puluh produk digital dalam pasaran antarabangsa, saya pun dapati bahawa 10 orang affiliate terbaik saya yang menjana 80% hingga 90% jumlah jualan produk saya.
Mengapa boleh ada jurang yang begitu ketara?
Dalam pemerhatian saya sendiri, saya dapati ramai orang biasanya menggunakan kaedah-kaedah yang dianggap mudah... tapi sebenarnya langsung tidak berkesan!

  • Article Marketing yang tidak berkesan
  • SEO (Search Engine Optimization) yang terlalu basic
  • Membeli 'Guaranteed Traffic'
  • Menyertai program 'Traffic Exchange'
  • Buat Forum Posting dengan tujuan semata-mata untuk main spam saja
  • Membeli CD senarai alamat emel subscriber tanpa izin (AMARAN! Ini dikira sebagai spam!)
Kalau anda pernah cuba mana-mana kaedah ini, tak hairanlah anda tak dapat untung satu sen pun.

Lebih-Lebih Lagi... hangat dalam pasaran sekarang ialah kursus dan training program yang mengajar cara-cara untuk menjana komisen affiliate dengan mengeksploitasikan 'loophole' dalam website besar seperti Google dan Facebook.
Biasanya kaedah-kaedah macam ini cuma berkesan dalam jangka masa yang singkat. Apabila Google dan Facebook dah memperbaiki 'loophole' ini atau tukar interface atau TOS (Terms of Service), cara-cara ini dah tidak boleh dipakai.
Jadi anda mungkin tertanya-tanya:

"Apakah Perbezaan Ketara Antara Super Affiliate Dengan Orang Lain?"
Mengapakah ramai orang gagal menjana wang yang dimimpi-mimpikan itu sementara ada segelintir orang lain yang biasanya digelarkan sebagai Super Affiliate boleh mendapat komisen 5 angka ke atas tiap-tiap bulan dan secara konsisten?
JAWAPAN MUDAH: Super Affiliate Fikir Dan Buat Lain Dari Yang Lain.
Kebanyakan affiliate setakat ingin cari makan sikit dari sini, sikit dari sana. Sementara Super Affiliate membina empayar Affiliate yang menjana komisen untuk sendiri dan jualan untuk produk vendor.
Saya membuat keputusan melancarkan kursus latihan saya untuk mengajar macam mana anda PATUT membina empayar affiliate sendiri dengan menggunakan sistem yang:




Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse