Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Jumaat, 18 Oktober 2013

HANYA RM 20 SAHAJA MILIKI PERNIAGAAN ONLINE HANYA DARI RUMAH!


 APA KHABAR SEMUA PEMBACA BLOG SMART GENERATION

DI SINI MAHU KONGSI SEDIKIT KEPADA ANDA SEMUA MENGENAI LAMAN WEB RM 20SEGERA.COM..

MESTI RAMAI YANG DAH TAHU DAN MENDAFTAR UNTUK PROGRAM INI..TAPI MUNGKIN HANYA SEBAGAI AHLI BIASA..UPGRADEKAN SEGERA KEPADA VIP UNTUK MENDAPATKAN SEMULA INCOME DAN MODAL PELABURAN ANDA...

RM 20 SAHAJA?..BETUL KE PROGRAM NI...?

ITU TERPULANG KEPADA KEYAKINAN DAN USAHA ANDA...

MACAM MANA MAHU DAPATKAN SEMULA MODAL PELABURAN RM 20 ANDA?

MESTILAH MELALUI PROMOSI LAMAN WEB REPLIKA INI KEPADA KAWAN-KAWAN DAN PENGGUNA INTERNET YANG LAIN...KALAU ANDA DAFTAR..TAPI TAK BUAT APA-APA PROMOSI MEMANG ANDA RUGI...

PASTIKAN ANDA DAPATKAN SEMULA MODAL RM 20 ANDA DENGAN MEMPROMOSIKAN LAMAN INI DAN WANG RM 20 ANDA AKAN DIPULANGKAN SEMULA SERTA AKAN BERTAMBAH BERGANDA-GANDA..

WAH..HBEBAT DAN BERBALOI BUKAN? SAYA JUGA DAH DAPAT SEMULA MODAL RM 20 INI DAN TELAH MENDAPAT UNTUNG DALAM PROGRAM INI..

JIKA SAYA BOLEH..ANDA TENTU BOLEH....

SELAMAT MENCUBA!


LIHAT POTENSI PELABURAN ANDA DI SINI :-

100% Komisyen Terus Ke Akaun Anda.
Anda Hanya Perlu Mempromisikan Website Replika Anda dan Terima Komisyen.


Anggaran Potensi Pendapatan :


AHLI
TAJAAN
PENDAPATAN
SEHARI
PENDAPATAN
SEBULAN
1 orang RM20RM600
5 orang  RM100  RM3,000
10 orang RM200 RM6,000
20 orangRM400RM12,000 

boleh baca sedikit info mengenai program ini :-)

1. Adakah perniagaan ini merupakan syarikat MLM, Direct Selling, Skim Pelaburan atau Skim Cepat Kaya?
Bukan. Perniagaan ini adalah perniagaan jualan yang biasa. Bukan pelaburan yang menjanjikan pendapatan tetap. Kami menawarkan pakej reseller kepada pembeli kami. Jika anda menaja keuntungan 100% milik anda dan pembayaran terus dibuat ke akaun anda bukan admin.

2. Bagaimanakah untuk mempromosikan program ini?
Untuk mempromosikan program ini ruangan khas dan panduan promosi  telah disediakan. Anda boleh mengekses pautan ini jika keahlian anda telah diaktifkan.

3. Siapakah yang mengaktifkan keahlian?
Keahlian ahli baru akan diaktifkan oleh pihak penaja bukannya admin. Sila pastikan anda mengisi borang butiran transaksi bagi membolehkan penaja anda mengaktifkan keahlian anda. Jika keahlian anda masih lagi belum aktif dalam masa 24 jam sila sms atau email penaja anda. Jika anda gagal menghubungi penaja anda sila email kepada rm20segera@gmail.com

4.Bagaimanakah untuk mendapatkan produk ebook yang disediakan.
Ebook boleh terus di download dari laman keahlian anda. Login terlebih dahulu dan klik pada laman download ebook (hanya untuk ahli berbayar). Kami akan cuba untuk senantiasa mengemaskini ebook-ebook terkini untuk bacaan anda.

5.Bagaimanakah untuk menyertai program ini?
Mudah sahaja, daftar keahlian sebagai free member dan login serta  key in  username dan kata laluan anda. Langkah seterusnya pergi ke pautan klik di sini untuk aktifkan keahlian anda. Sila buat pembayaran RM20 kepada penaja anda dan isi butiran transaksi. Jika bayaran dibuat mengunakan internet banking sila copy paste maklumat ke dalam ruangan ini. Jika bayaran mengunakan cara bank in. Sila masukan Nama Bank, Tempat dan Jumlah serta Nama Penerima.Anda juga digalakkan menghantar sms kepada penaja anda contoh RM20Sesegera usernama_anda MBB RM20 14/12/09 4.10 pm bagi mempercepatkan pengaktifan keahlian anda.

6. Bagaimanakah penaja ingin mengaktifkan keahlian peserta baru?
Sebagai penaja anda bertangungjawab mengaktifkan keahlian ahli baru yang telah membuat pembayaran kepada anda. Untuk mengaktifkan keahlian ahli baru anda perlu login dan klik di pautan Klik disini untuk semak dan aktifkan. Sila pastikan downline anda mengisi borang transaksi. Sekiranya borang transaksi tidak diisi, maklumat downline untuk diaktifkan tidak dipaparkan. Anda juga boleh menyekat keahlian downline tajaan jika terdapat pemalsuan pembayaran.

7. Bagaimanakah sekiranya saya terlupa kata laluan?
Mudah sahaja anda hanya perlu klik di sini dan kata laluan akan dihantar ke alamat email anda.

Testimoni Ahli 


Cik Suriati, Kuala Lumpur
" Memandangkan modal ciput iaitu RM20 shj saya beranikan diri untuk sertai RM20segera. Masa terluang waktu malam saya gunakan untuk promot kat kawan2..hasilnya amat memuaskan..saya dah dapat RM500 dalam masa beberapa hari sahaja. Petuanya senang aje hantar email kat kenalan kita , letak kat face book atau masa chating dengan kawan2. 

En. Saufi, Sungai Petani, Kedah
" Jom kita jana income bersama RM20segera.com. 100 komisen, taja je duit terus masuk ke akaun bank. Yang bestnya kat sini, kita dapat sms kalau ada orang join bawah kita. Tugas kita login dan aktifkan je  Tak perlu ragu-ragu no hp penaja pun ada, senang untuk dihubungi"

Cikgu Wan, Perak
" Program Rm20Segera memang hebat, saya join baru 2 minggu dah dapat RM300. Saya join masa promosi dulu. Jangan takut ini program 100% komisyen, tak ada maknanya SCAM, anda rajin anda dapat duit"

En Anuar Nazir, Sentul, KL
" giler gempak program ni..mule2 ingat ragu2 gak nk masok mende ni..tapi cube la jugak sebab modal die rendah..tngok2 sehari lpas bank-in RM20 ke dlm acc bank upline..saye terime sms yang kate RM60 telah dimasokkan ke acc bank saye..lpas ni nk promosi giler2 la web saye..thankz to poad ( my upline ) coz kenalkan saye ngan RM20segera ni.

En Syah Zul, Kota Bahru, Kelantan
" dgn hnye modal serendah Rm20,sy bjye mdpt Rm300++ dlm mse 5 hari je.. mmg untung ble join system n.. ini dpt dpt mnambahkn pndaptan harian tnpa perlu bkerja...."

En Ridzuan, Seremban, Negeri Sembilan
" hanya bermodalkan rm20.00 saya dapat wang tiap-tiap hari tanpa bekerja..."

BOLEH DAPAT EBOOK PERCUMA DENGAN MENJADI AHLI PROGRAM INI :-)

NIKMATI PELBAGAI EBOOK PERCUMA
ANDA BOLEH JUAL SEMULA EBOOK YANG ADA
100% KOMISYEN MILIK ANDA






Panduan Asas Affiliate

Panduan Membina Laman
Web Perniagaan

63 Killer Marketing
Strategies


Bina Blog dalam
Masa 3 Minit Sahaja
Cara Upload Laman Web
Dengan Mudah

Million Dollar Email
Cara Mendapatkan Beribu-ribu
Pelawat Dengan Mudah
 
Six-Figure Secrets:
100 Powerful Promotion Tactics!

The 30 Minute Marketing

Cara Promosi Menggunakan
Yahoo Group
 APA TUNGGU LAGI?DAFTAR SEGERA DI SINI :-)

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse