Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Selasa, 15 Oktober 2013

TEKNIK RAHSIA KURANGKAN FAEDAH DAN INTEREST PINJAMAN RUMAH ANDA!

 
Memperkenalkan ebook yang paling dinanti-nantikan oleh pelabur hartanah seperti anda. Ebook yang telah mendapat sambutan yang sangat luarbiasa seperti 'pisang goreng panas’ pada hari pertama penjualan ebook ini!

Serba Sedikit Isi Kandungan Ebook ini:

Berbeza dengan buku yang ada dipasaran, yang hanya menerangkan bagaimana menjadi pelabur hartanah menggunakan duit sewa semata-mata,dan bergantung kepada penyewa untuk membayar ansuran rumah anda, saya berpendapat ianya agak berisiko dan juga sukar untuk mencari lokasi yang begitu strategik bagi mendapatkan kadar sewa yang tinggi(kalau kadar sewa sama dengan ansuran bulanan jika beli, kenapa orang nak sewa kan?walhal sekarang boleh beli rumah tanpa downpayment) tetapi dengan pendedahan di dalam ebook ini, sebenarnya anda akan lebih mudah berjaya dan dapat mengurangkan risiko dan wang faedah, sebaliknya mendapat keuntungan. Bagaimana? Iaitu gabungan beberapa teknik dengan cara memanipulasi kemudahan yang disediakan oleh pihak bank. Salah satu teknik yang akan ditunjukkan ialah bagaimana menggunakan kemudahan
Pinjaman Peribadi cara betul dan memanipulasinya!(ada 3 teknik yang akan ditunjukkan di dalam ebook ini) Dengan menggunakan teknik ini anda mampu mendapat keuntungan lebih daripada RM120K dengan cara yang sangat mudah.
 
Apakah Keistimewaan Ebook Ini? Jom Kita Lihat Perbezaannya...
Sebelum guna teknik...
Contoh:
Pinjaman Rumah : RM200,000
Tempoh Pinjaman : 25 tahun
Ansuran Bulanan : RM1101
Jumlah Bayaran Sepanjang Tempoh : RM330,300.00
Jumlah Interest kena Bayar : RM130,300
Selepas guna teknik...
Contoh:
Pinjaman Rumah : RM200,000
Tempoh Pinjaman : 25 tahun
Ansuran Bulanan : RM1101
Menggunakan teknik ini anda hanya bayar hingga tahun ke-16 sahaja* (ditunjukkan langkah demi langkah di dalam ebook)
Jumlah Bayaran Sepanjang Tempoh : RM211,392.00
Jumlah Interest kena Bayar : RM11,392 SAHAJA


Selain itu anda juga akan diberi penerangan berkenaan Teknik OPM, Teknik Menggunakan Duit Orang Lain, Teknik Bayar 2 minggu sekali dan beberapa teknik lagi...semuanya ditunjukkan secara langkah demi langkah dan turut disertakan bukti penjimatan (ada jadual pengiraan)!

Juga kami turut tunjukkan kepada anda  BANK MANAKAH  yang terlibat supaya anda boleh terus berurusan untuk mengaplikasikan teknik
ini.
Siapakah yang harus membaca ebook ini?
Mereka yang berstatus bumiputera 18 tahun ke atas
Mereka yang bercadang mahu membeli rumah
Mereka yang sudah memiliki rumah dan sedang membayar ansuran pinjaman rumah
Mereka yang terlibat di dalam pelaburan hartanah
Apakah yang anda dapat dari ebook ini?
Teknik menggunakan keistimewaan bumiputera yang disediakan oleh pihak institusi kewangan
Teknik melangsaikan hutang pinjaman rumah dari 25 tahun kepada hanya 8 tahun sahaja
Teknik memanipulasi kemudahan yang disedikan oleh pihak bank
Teknik memiliki rumah tanpa mengeluarkan modal

Contoh penjimatan yang akan anda perolehi jika menggunakan teknik yang ditunjukkan di dalam ebook ini
Jika pinjaman rumah anda bernilai RM50K anda boleh berjimat sebanyak *RM56,304.00! (langsai dalam masa 8 tahun sahaja)
Jika pinjaman rumah anda bernilai RM100K anda boleh berjimat sebanyak *RM85,956.00!(langsai dalam masa 12 tahun sahaja)
Jika pinjaman rumah anda bernilai RM150K anda boleh berjimat sebanyak *RM109,032.00!(langsai dalam masa 14 tahun sahaja)
Jika pinjaman rumah anda bernilai RM200K anda boleh berjimat sebanyak *RM118,908.00!(langsai dalam masa 16 tahun sahaja)
*anggaran
Note: Juga  diterangkan teknik bayar 2 minggu sekali yang mampu memendekkan tempoh bayaran iaitu anda jimat ±3 tahun 7 bulan
Oleh itu adakah cukup berbaloi memiliki ebook ini yang hanya berharga RM150 SAHAJA! Harga yang saya rasa cukup murah dan munasabah jika dibandingkan dengan kos harga seminar atau konsultansi yang mengenakan ribuan ringgit. Oh ya! saya boleh saja meletakkan harga yang tinggi kerana manfaat yang akan anda perolehi begitu besar sekali tetapi saya tidak berbuat begitu kerana tujuan saya menerbitkan ebook ini selain mendapat sedikit keuntungan, saya juga mahu membantu khususnya kaum bumiputera itu sendiri.
“Sanggupkah Anda Membayar Ansuran Rumah Selama 25 Tahun Jika Ada Teknik Boleh Melangsaikan Pinjaman Rumah Anda Sesingkat 8 Tahun SAHAJA?”

Anda yang pilih...

Mahu menggunakan Teknik ini atau teruskan membayar ansuran rumah anda seperti biasa untuk tempoh yang panjang??? Semakin lama anda berfikir untuk menggunakan teknik ini, sebenarnya semakin anda rugi kerana terpaksa membayar ansuran dengan kadar faedah yang tinggi. Manakala semakin cepat anda bertindak, maka semakin banyak anda boleh berjimat dan dapat melangsaikan pinjaman rumah anda dengan cepat!
Jika setelah anda membeli Ebook Teknik Cepat Langsai Pinjaman Rumah ini dan mendapati isi kandungannya tidak dapat diaplikasikan seperti yang di war-warkan di dalam website ini, anda boleh menuntut kembali wang anda 100%!!!


Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse