Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Sabtu, 12 Oktober 2013

BAGAIMANA SAYA BUAT DUIT DENGAN BISNES PREPAID SECARA PERCUMA

 
Peluang Buat Duit Dengan TuneTalk

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera;

Peluang besar yang ditunggu-tunggu semua orang! setiap kali kawan top up prepaid kita dapat komisyen hingga 20%. Ini bukan program jual prepaid macam mymode atau mastereload.

Cara mudah ajak kawan tukar line (telco) prepaid, no lama boleh kekalkan (pilih no baru).
Lepas tu setiap kali kawan top up, kita dapat komisyen sampai bila-bila selagi mereka guna telco TuneTalk.

TuneTalk ni anak syarikat AirAsia. Syarikat bukan saja kukuh malah sangat hebat dalam mengembangkan perniagaan. Jom kita buat duit dengan program hebat ni.

Boleh dapat Panduan PERCUMA dulu di laman web di bawah:

KAKIKEDAI.COM
TUNETALK PROGRAM
BUAT DUIT TANPA MODAL

Perniagaan ini sungguh MUDAH. Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan2. Selainnya, kami buatkan untuk anda.

Anda juga di jemput menyertai kami dalam pemasaran produk HEBAT ini.


Terima kasih
SALAM USAHAWAN
--
Mohd asri Zulkifli
Layari LAMAN WEB TUNE TALK SEKARANG

Kenapa Anda Perlu Join Bisnes Tunetalk-ToneExcel?

Jika anda masih memikirkan perlu ke anda buat bisnes ni, berikut adalah beberapa sebab mengapa saya pandang ini sebagai satu peluang keemasan.

1. Pertama ia merupakan produk keperluan. Ada affiliate atau tidak, orang mesti pakai. Pengguna prepaid pula sangat ramai, hampir 25 juta rakyat malaysia menggunakan prepaid. Maknanya pasaran sangat luas.

2. Kedua: Nak join sangat murah, ramai orang mampu, maintain juga tidak membebankan, ramai pengguna prepaid top-up setiap bulan berkali ganda dari jumlah maintain yang diperlukan, maka ramai yang tak akan merasa beban untuk maintain setiap bulan.

3. Ketiga: Downline kita kalau nak topup tak perlu jumpa kita, mereka boleh dapatkan top-up di kedai topup, 7eleven, stesen minyak, Maybank2u , Cimb Clicks atau mesin atm. Wow !! Ini alasan paling besar, kerana kalau
kita tengah tidur mereka topup, maknanya kita tidur pun dapat duit.

4. Keempat: Selama ini, saya pakai phone, isteri pakai phone, anak pakai phone, adik beradik pakai phone, kalau mereka topup atau bayar bil, tauke maxis, tauke digi, tauke telco yang lain akan bertambah kaya, kita tak
dapat apa-apa pun.

Baik saya buat tunetalk-toneexcel, sekurang-kurangnya bertambah juga pendapatan kita, walau sedikit. Tapi kalau ramai, maka akan jadi
pendapatan lumayan pula.
5. Kelima: Disebabkan orang akan pakai phone setiap masa, maka pasti mereka akan sering topup, maka ini peluang untuk kita dapat pencen.
Kalau sorang kita sponsor, dan dia pakai simkad tersebut selama 10 tahun,maknanya saya dapat pencen selama 10 tahun. Siapa tak mahu.
Bukan mereka menyusahkan kita pun kalau nak topup.

6. Keenam: Risiko amat kecil, modal sangat rendah kalau tak menjadi (mudah-mudahan menjadi) maka kita tidak akan rugi banyak, kecuali tenaga dan masa yang telah dihabiskan. Kalau menjadi maka bertambahlah pencen kita.
Saya cadangkan kepada anda, jangan lepaskan peluang keemasan ini, perniagaan ini jarang sekali lalu di hadapan kita, kalau kita terlepas, kita kena tunggu lagi beberapa tahun untuk menjumpai perniagaan seperti ini.

Mulakan sekarang, dan buat dengan konsisten sehingga dua tahun,insyaAllah mudah-mudahan berhasil.
KLIK SINI UNTUK PENDAFTARAN SEGERA!

Salam Usahawan

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse