Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Selasa, 6 Mei 2014

PENDAFTARAN AGEN DROPSHIP SMART SHOP




MAHU JADI MASTER DROPSHIP DALAM MASA 30 HARI?

YA! Masalah anda kerana tidak mempunyai sumber/pembekal barangan untuk dijual di internet akan saya jawab dan selesaikan di sini. Saya akan bantu anda untuk memulakan jualan produk di internet tanpa modal dan mudah. Saya akan tunjukkan bagaimana anda hanya perlu lakukan promosi sahaja tanpa perlu untuk membungkus barangan dan beratur panjang di Pejabat Pos untuk mengepos produk jualan anda.
Ramai orang di luar sana yang masih belum menemui penyelesaian untuk memulakan perniagaan internet. Tapi anda sangat bertuah hari ini kerana Allah mentakdirkan anda bertemu dengan saya hari ini dan anda boleh manfaatkan untuk menjana pendapatan dari internet.

Dah terlanjur anda di sini saya sarankan supaya anda fokus dan baca setiap patah perkataan di bawah ini bagi memudahkan proses penerangan saya kepada anda. Bagaimana anda boleh menjana pendapatan di internet tanpa anda memegang stok dalam tangan pun sekaligus tak payah bersusah payah nak beratur panjang  di pejabat pos untuk pos barangan jualan anda.
Masih ramai lagi yang tak tahu untuk jual apa di internet sedangkan ramai usahawan internet yang dah berjaya menjana pendapatan 4-5angka hanya dengan menjual produk fizikal secara dropship tanpa modal.

Jadi mahukah jika saya bongkarkan kepada anda Model Perniagaan yang Mudah, Pantas dan Menguntungkan ini?

Ok..ok…

Anda mesti nak tahu  apakah jenis Model Perniagaan yang saya maksudkan?
Inilah yang dinamakan sebagai Dropship. YA ! Dropship, ia bukanlah satu jenis model perniagaan internet yang baru tetapi sudah lama digunakan oleh usahawan antarabangsa. Tapi dari pemerhatian saya, masih ramai lagi di Malaysia tak tahu model perniagaan ini.
 Jika anda pun masih tak tahu tentang dropship ni mari saya terangkan.




Dropship ialah teknik pembekalan di mana kita sebagai penjual tak perlu simpan stok tetapi bila ada pembelian dari pelanggan kita, pembungkusan akan dibuat oleh pembekal dan mereka terus menghantar kepada pelanggan kita. Sebagai penjual kita mendapat keuntungan dari perbezaan harga jualan kita dan harga borong dari pembekal.




Untuk Lebih Mudah Faham, Ia Adalah seperti Berikut…

  1. Anda berhubung dengan pembekal (dropship). Anda deal dengan mereka dan dapatkan gambar  dan deskripsi produk. Anda tak perlu beli dahulu produk mereka untuk simpan sebagai stok.
  2. Anda promosi produk tersebut di website/blog/laman lelongan.
  3. Anda mendapat pelanggan yang nak beli produk tersebut dan menerima bayaran.
  4. Anda buat pembayaran pada pembekal dengan harga borong. Keuntungan anda terus simpan.
  5. Proses pembungkusan dan penghantaran barang kepada pelanggan diuruskan oleh pembekal (dropship)
 MAHU JADI MASTER DROPSHIP

 
MAHU JADI MASTER DROPSHIP DALAM MASA 30 HARI?
   Secara kesimpulannya dalam model perniagaan dropship anda hanya perlu promosikan gambar dan maklumat produk tanpa simpan sebarang stok…anda bebas untuk mempromosikan seberapa banyak produk yang anda mahu dan penuhkan akaun bank anda dengan keuntungan jualan produk yang tiada dalam tangan anda pun. Boleh dikatakan anda hanya ‘Jual Gambar’…bestkan?
Saya berikan satu contoh…



Anda promosi satu produk ni, harga borongnya berharga RM100. Anda pun mula promosi produk tersebut dan menjualnya pada harga jualan iaitu RM200. Anda terus dapat keuntungan sebanyak RM100 dan proses pembungkusan dan penghantaran dilakukan oleh pembekal dropship. Itu baru satu jualan, bayangkan jika anda dapat 10 jualan sehari ? Anda sudah dapat RM1000 dengan kerja yang ringkas dan mudah. Lumayan kan?



  

Adakah ini MUSTAHIL?

Tidak, Ia Tidak Mustahil. Kerana Beginilah Cara Perniagaan Internet. Mudah, Pantas!

Platform Niaga Dropship


Amaran: Anda Sangat RUGI Kalau Anda Tidak Teruskan Membaca

Dropship adalah industri yang semakin mendapat sambutan dikalangan mereka yang baru nakberniaga secara online. Baca selanjutnya kalau anda tidak tahu bagaimana nakmula berniaga secara dropship. Ramai individu yang sudah berjaya menjanapendapatan 4 angka hingga 5 angka sebulan HANYA dengan menjual produk oranglain! 

6 Sebab Kenapa Anda WAJIB Berniaga Secara Dropship

Suka AtauTidak, Dengan Kos Kehidupan Yang Semakin Meningkat, Amat Digalakkan Untuk KitaSEMUA Berniaga.
Anda Juga Tidak Terkecuali. Fikir Sedalam-Dalamnya, Renung Muka Anak &Isteri/Suami Anda, Mak & Ayah Anda,
Ambil Tindakan LUAR BIASA Hari Ini. Berikan Kami Peluang Untuk Bantu AndaBerniaga Secara Dropship!
  • Tidak perlu simpan stok langsung! Ini adalah faktor paling penting. Disebabkan faktor ini, anda tidak perlu keluarkan modal yang besar!
  • Tidak perlu modal besar! Anda cuma perlu bayar yuran daftar sebagai ejen. Bayar sekali SEUMUR HIDUP.
  • Tidak perlu buat penghantaran! Pembekal kami akan hantarkan tempahan anda TERUS kepada pelanggan anda. Jimat masa, jimat tenaga.
  • Tidak perlu kedai. Berniaga secara dropship memberikan anda peluang untuk berniaga dari rumah! Bukankah ini yang anda inginkan?
  • Model business yang 'mudah-alih'. Di mana anda berada, asalkan ada 'internet', perniagaan anda boleh berjalan dan anda boleh uruskan tempahan.
  • Boleh dijalankan secara 'part-time'. Mulakan secara kecil-kecilan, dan berkembang untuk berniaga secara 'full-time'. Suami-isteri boleh jalankan perniagaan ini bersama-sama.
MAHU JADI MASTER DROPSHIP DALAM MASA 30 HARI?
Akses Pelbagai Produk Dropship

·        Apabila anda menjadi ejen kami, anda akan dapatakses pelbagai produk pada harga ejen! Kami akan sentiasa menambahproduk-produk yang hot dan berpotensi untuk anda niagakan. Hanya ejen berbayarsahaja yang akan dapat akses ke harga ejen.

·        Dari Peti Sejuk Mini,Mesin Basuh Mini,Car VacuumCleaner,Fishing Road, semuanya akan dibawa masuk. Anda tidak perlu peningkepala lagi memikirkan produk apa yang boleh anda niagakan. Semuanya adadibawah satu bumbung.

Lima Langkah Dropship di Smart Generation Shop


1. Daftar akaun (agen dropship).
Pendaftaransebagai agen hanya RM 20 sahaja Seumur Hidup!
2. Kerja-kerja JualanProduk
Muat naik gambar dan penerangan berkaitan produk kelaman jualan anda. Setiap produk yang disenaraikan di halaman dropshipmarketplace lengkap dengan gambar, harga agen, P/J(pulangan/jualan) sertaperincian produk. Pulangan/Jualan merupakan anggaran keuntungan bagi setiapproduk, P/J = Harga Pasaran - Harga Agen. Ia memudahkan lagi para agen untukmenetapkan harga pasaran sesuatu produk secara tidak langsung merujuk kepadajumlah pulangan yang diperolehi bagi setiap jualan dihasilkan.
3. Terima Bayaran Dari Pembeli
Pembeli membuat bayaran produk terus kepada anda padaharga jualan yang telah anda tetapkan (harga pasaran)
4. Buat Pesanan Bagi PihakPembeli Kepada Vendor
Jumlah bayaran yang dibuat adalah pada harga agen.Selebihnya adalah keuntungan anda 100%
5. Penghantaran Produk
Proses bungkusan dan penghantaran produk kepadapembeli akan diuruskan oleh vendor bagi pihak anda. Tracking ID akan diberioleh vendor sebagai rujukan. 

MAHU JADI MASTER DROPSHIP DALAM MASA 30 HARI?

BERMINAT UNTUK MENDAFTAR SEBAGAI AGEN DROPSHIP?

PENDAFTARAN KEAHLIAN HANYA RM 20 SAHAJA SEUMUR HIDUP! 


PEMBAYARAN BOLEH DI BUAT MELALUI MAYBANK ATAU CIMB BANK

CIMB-NO AKAUN 03110019562528 (MOHD ASRI ZULKIFLI)

MAYBANK-NO AKAUN 164593084919 (MOHD ASRI ZULKIFLI)



SETELAH PEMBAYARAN DI BUAT MAKLUMKAN KEPADA SAYA NAMA PENUH,NO IC,ALAMAT DAN NO TEL ANDA KE NO 013-3041806 

SAYA AKAN MAKLUMKAN HARGA DROPSHIP SETIAP PRODUK DAN BARANGAN JUALAN SAYA TERUS KEPADA ANDA!


ANDA BOLEH DAFTAR DI SINI :- PASTIKAN ANDA TELAH MEMBUAT PEMBAYARAN AGEN SEBANYAK RM 20 SEKALI SAHAJA SEBELUM MELENGKAPKAN BORANG PENDAFTARAN INI .



Antara Produk yang boleh di jual dan menjana income lumayan
Anda boleh lihat di sidebars laman smart generation ini



1 ulasan:

tamprk berkata...

Klu sy jadi agen Dropship loacal juan di ebay..vendor pun boleh hantar ke?

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse