Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Jumaat, 18 Oktober 2013

KEBAIKAN DAN KELEBIHAN FELINNA BEAUTY BODY LOTION


FELINNA BODY LOTION





KEBAIKAN FELINNA BEAUTY BODY LOTION

- Rumusan yang bagus untuk kulit, lembut kulit, masalah kulit kering, selulit, bagi mereka yang merekah di tapak kaki pun boleh cuba
- Mudah nak apply di mana-mana bahagian yang tak berkenan kat hati
- Pek yang mudah untuk dibawa kemana-mana
- Aroma Wangian;
- Membantu memecah lemak dan membuang angin dalam badan
- Membantu memberikan berat badan ideal dan kecergasan badan
- Rumusan semulajadi, halal, buatan Malaysia dan berkualiti.


CARA GUNA FELINNA BEAUTY BODY LOTION

. Sapu dua kali sehari, selepas mandi pagi dan malam.
. Boleh gunakan oleh lelaki dan wanita.
. Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang nampak tak berapa nak cantik sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.


KEISTIMEWAAN FELINNA BEAUTY BODY LOTION SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT MASAKINI


. Yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak;
. Selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi;
. Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)
. Diformulasi dari bahan semulajadi yang selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang), untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik


RAHSIA KENAPA BODY LOTION SANGAT HEBAT!




1) Lotion ni sangat wangi dan tidak terlalu panas dan tidak berbau seperti minyak angin, dia dingin dan mesra pengguna. malah mudah dibawa and selesa dipakai walaupun ketika bekerja.


2) Hanya sekali sapuan anda bole lihat perbezaan inch anda (pastikan ukur sebelum guna ya). Mudah nak apply kat mana-mana bahagian kita tidak puas hati.


3) Body Lotion diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik.Ianya selamat bagi wanita hamil kerana rumusan nya tiada sebarang chemical. ( KECUALI BAHAGIAN PERUT )


4) Kita boleh mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yang kurus sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pun boleh mencuba. Pasti puas hati!


kenapa semua harus memilih body lotion? :


1) Ianya xterlalu panas dan berbau seperti minyak angin malah mudah dibawa and selesa dipakai walaupun ketika bekerja (so xdakla org cakap..ko sakit perut eh? Bau minyak wangi jek)

2) Ianya selamat bagi wanita hamil kerana rumusan nya xda sebarang chemical..kecuali! Jangan lah sapu kat perut tu nak bagi kurus pulak... Hehe

3) Body lotion rumusan yg bagus utk kulit..lembut kulit,masalah kulit kering,selulit,bagi yang jadi merekah kat tapak kaki pon membantu! Dah berkali2 owner reject masa nak buat produk and try last2 mmg ambik yang dipasarkan now sebab sgt puas hati den :)

4) Mudah nak apply kat mana2 bahagian kita xpuas hati asalkan bukan muka lah.. Tapi jgn risau bila lemak di badan terbakar so kita nya body tu akn auto peluh2 so nnt muka pon kurus sendiri lah..


♥ 180ML / BOTOL
♥ MADE IN MALAYSIA
♥ HALAL
♥ No. KKM [NOT120101613K]




Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse