Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Rabu, 30 Oktober 2013

TEKNIK MENDAPATKAN BARANGAN BERKUALITI DENGAN HARGA YANG MURAH TERUS DARI NEGARA CHINA


Adakah anda tahu bahawa cara untuk membuat duit dengan banyak melalui penjualan barangan fizikal di Lelong.my, eBay dan juga laman web anda sendiri adalah dengan cara mendapatkan bekalan barangan yang popular dengan harga yang murah secara berterusan supaya anda dapat menjualnya semula untuk mendapatkan keuntungan yang tinggi?
Pada masa ini, tidak terdapat pembekal lain kecuali di negara China yang mana anda boleh mendapatkan barangan popular yang berkualiti serta murah berbanding tempat lain di seluruh dunia...


Lubuk barangan popular...


Berikut merupakan di antara sebilangan kecil barangan popular yang boleh anda perolehi daripada negara China. Imej-imej ini telah saya ambil terus daripada laman web pembekal yang saya syorkan. Ada di antara imej-imej tersebut yang masih mengandungi User ID syarikat pembekalnya...

Telefon Bimbit jenis Touchscreen

Frem Gambar Digital

Aksesori Kereta

Android Tablet dengan fungsi Touchscreen

HD Camcorder Touchscreen

Permainan Remote Control (RC)

Jam Tangan LED Jepun

Spek mata untuk menonton video

Aksesori untuk Kamera SLR/DSLR

Gitar Elektrik
Permainan Video Touch-Screen

Jersi Bola Keranjang

Jersi Bola Sepak

Cermin Mata Bergaya

Pakaian Wanita

Baju Wanita Mengandung

Baju Bayi

Pemain MP3

Rantai Leher Wanita

Beg Tangan Wanita

Sandal Wanita

Patung Permainan


... dan puluhan ribu barangan hebat lain yang tidak sempat saya senaraikan di sini.

Adakah negara China sesuai untuk saya?...

Berikut merupakan di antara beberapa sebab utama mengapa anda perlu mengimport dari negara China:
  • Kos pembuatan yang murah: Kilang-kilang di negara China menghasilkan pelbagai jenis produk dan pada kebiasaannya harganya adalah jauh lebih murah berbanding negara lain di dunia.
     
  • Polisi pintu terbuka negara China: Pembekal dari negara China semakin menuju ke arah aktiviti mengeksport barangan mereka ke pasaran luar dan semakin meningkatkan aktiviti pemasaran kepada pelanggan luar negara.
     
  • Perkhidmatan Dropshipping: Ramai pembekal negara China yang memberikan perkhidmatan Dropshipping untuk pelanggan mereka.
     
  • Mudah berurusniaga: Walaupun terdapat perbezaan bahasa, terdapat cara untuk mengurangkan masalah ini apabila anda melakukan urusniaga dengan mereka (saya akan berkongsi rahsianya di dalam ebook ini).
Walaupun anda belum pernah ke negara China, penduduknya tidak akan menyingkirkan anda walaupun anda masih baru kepada negara mereka. Mereka akan membantu anda dengan sebaik mungkin. Jangan risau! Anda cuma perlu memulakan langkah pertama dan terus mengambil peluang yang besar ini!



Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse