Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Khamis, 11 November 2010

CREATIVE BLOGGER AWARD

SALAM KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG SMART GENERATION.PENULIS SMART GENERATION TELAH MENDAPAT AWARD INI DARIPADA PENULIS BLOG XPERT EXCELENT(http://eddyboyz86.blogspot.com).AWARD YANG DIBUAT HASIL KREATIVITI BELIAU INI PENULIS SANGAT HARGAI.TERIMA KASIH ATAS PEMBERIAN AWARD INI.

PENULIS TELAH DIAMANAHKAN UNTUK MEMBERIKAN AWARD INI KEPADA SESIAPA YANG PENULIS SMART GENERATION NILAI LAYAK UNTUK MENERIMA AWARD INI.INI PETIKAN MESEJ YANG DITINGGALKAN DI BLOG SMART GENERATION(ur welcome..... tugasan kamu hanya berikan kepada rakan blogger anda seberapa ramai yg boleh!!! sbb sy percayakan kamu utk menilai cretivity sahabat).TERIMA KASIH JUGA PENULIS UCAPKAN ATAS KEPERCAYAAN UNTUK MEMBERIKAN AWARD INI KEPADA BLOGGER YANG KREATIF.

SELEPAS INI MISI PENULIS SMART GENERATION UNTUK MENCARI 10 BLOGGER PALING KREATIF BERDASARKAN PENGAMATAN PENULIS BLOG SMART GENERATION.

berikut adalah senarai pemenang bagi kategori CREATIVE BLOGGER AWARD pilihan penulis SMART GENERATION...
1. (http://princessredbloodsnow.blogspot.com/)
2.(http://sembangkosong10.blogspot.com)
3.(http://rapunzeldada.blogspot.com/)
4.(http://penaminang.blogspot.com/)
5.(http://admiralhafiz.blogspot.com/)
6.
7.
8.
9.
10.

Kepada Penerima AWARD ini, jutaan kemaafan kerana masalah teknikal terhadap PHOTOBUCKET... Sila copy paste semula coding dibawah untuk tampilkan semula di blogspot anda, sekian
TAHNIAH 
Tarikh AWARD ini tercipta : 05 - 05 - 2010 / 3pagi :
Tarikh RASMI di sebarkan : 08 - 05 - 2010 / 3ptg :


SELECT ALL --> CLICK BOX CODING
COPY --> CTRL + C
kemudian
PASTE --> CTRL + V

:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 10 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse