Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Jumaat, 26 November 2010

ASTRO AWANI:MELEBARKAN PELUANG UNTUK KECEMERLANGAN

salam kepada semua..

Penulis Smart Generation sekadar berkongsi gambar-gambar dalam rancangan MEJA BULAT ASTRO AWANI yang telah keudara pada jam 8.15 malam tadi.

Bersama pengacara  Suhaimi Sulaiman. membincangkan mengenai ‘MELEBARKAN PELUANG UNTUK KECEMERLANGAN' bersama tetamu-tetamu di studio : Syed Akbar Ali (Presiden ‘Bloggers for Malaysia’), Datuk Irmohizam Ibrahim (Ketua Penerangan Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung), Prof. Datuk Dr. Hussein Ahmad (Timbalan Pengerusi Yayasan Guru Malaysia Berhad / Tokoh Guru Kebangsaan 2006) &; Mohd Asri Zulkifli (Pemidato UM).

Ulangan:
Sabtu - 4.30 pagi &; 10.30 pagi
Ahad - 3.30 petang
Selasa - 4.30 pagi

sesiapa yang belum ada kesempatan boleh la mengikuti siaran ulangan dan boleh mendapatkan segala maklumat berkaitan perbincangan ini.Terima kasih Penulis Smart Generation ucapakan kepada semua yang menonton.Kalau dilihat dalam perbincangan ini Penulis Smart Generation yang paling muda dan perlu lebih banyak belajar lagi untuk mendapatkan pengalaman daripada tokoh-tokoh ini.Nantikan Penulis Smart Generation upload video perbincangan ini di dalam youtube untuk dikongsi secara bersama bagi mereka yang tidak dapat menonton di dalam televisyen.

Berikut merupakan gambar-gambar yang penulis dapat kongsikan bersama:












Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse