Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Sabtu, 28 September 2013

RAHSIA RUMAH LELONG:-BAGAIMANA ANDA BOLEH MENJANA PENDAPATAN MELALUINYA

Ingin Mengetahui Cara Sebenar Membeli Hartanah Lelong Dan Teknik Menjana Keuntungan Menerusinya?

Ikuti Pengalaman 14 Tahun, "Bagaimana Saya Melakukannya?" disini!

 
Wahai Bakal-bakal Pelabur Hartanah Yang Dihormati,
Tahukah Anda? Salah satu teknik mudah untuk menjana keuntungan menerusi pelaburan hartanah, adalah dengan..

Langkah 1 : Membeli hartanah dibawah harga pasaran,
Langkah 2 : Ubahsuai dan perbaikinya..
Langkah 3 : Sewakan atau jualkannya dengan harga yang lebih tinggi!"


Dalam masa beberapa bulan, anda mampu untuk menjana keuntungan beribu-ribu ringgit, malah tidak mustahil juga, berpuluh-puluh ribu ringgit! Teknik ini nampak mudah bukan? Semudah 1, 2,3......
MAAF! Saya terpaksa berterus-terang dengan anda disini!....

Walaupun hasilnya sangat lumayan.... TETAPI, Ianya bukan semudah yang disangka! Ianya melibatkan risiko yang besar! Silap langkah!..Anda mungkin terpaksa menanggung kerugian beribu-ribu ringgit, malah mungkin juga mencecah sehinga berpuluh-puluh ribu ringgit!

Download Ebook Percuma! KeSILAPan BESAR Yang Perlu Dielakkan!

Berita baiknya, saya akan berikan anda sebuah ebook PERCUMA tentang "10 Kesilapan Dahsyat" yang sering dilakukan oleh pembeli-pembeli rumah lelong, terutamanya mereka yang "baru" menceburi bidang ini! Dengan ebook ini, insyallah ianya dapat membantu anda mengelakkan diri dari melakukan kesilapan-kesilapan tersebut dan seterusnya menyelamatkan anda dari kehilangan berpuluh-puluh ribu ringgit.

Untung Besar, Risiko Pun Besar...

Ini adalah hakikat di dalam dunia pelaburan! Tiada siapa yang boleh menafikannya!...Pelaburan yang memberikan keuntungan kecil, risikonya adalah kecil, manakala pelaburan yang memberikan keuntungan yang besar, maka risikonya pun adalah besar!

Namun begitu, RISIKO ini sebenarnya boleh dikurangkan!

Bercakap tentang RISIKO, saya gemar merujuk kepada kata-kata dari Pelabur Terkaya di dunia! iaitu Warren Buffett. Kata beliau...

"Risk comes from not knowing what you're doing." 

Bermaksud... "Risiko datang apabila anda tidak tahu apa yang anda lakukan!". Disebabkan itulah, jika anda ingin melakukan sesuatu seperti menceburi bidang pelaburan hartanah yang lumayan ini! Anda perlulah terlebih dahulu belajar, menuntut ilmu dan membuat persediaan sebaik mungkin sebelum melakukannya. Dengan mengetahui apa yang anda lakukan.. kadar RISIKO dapat dikurangkan!
Salah satu cara untuk mengurangkan risiko tersebut.. adalah belajar daripada orang-orang yang pernah melakukannya. Ehem! ehem!... seperti saya.. :)


Belajar Dari Pengalaman Saya!

Terus-terang saya katakan, jika anda ingin belajar dari saya secara "face to face"... saya sememangnya tidak mempunyai banyak masa untuk melakukannya. Sebagai seorang peguam hartanah, banyak perlu saya uruskan. Banyak kes-kes berkaitan hartanah lelong yang telah saya kendalikan, dari masalah pembeli gagal menjelaskan bayaran baki hartanah lelong yang dibeli, hinggalah kepada kes "bekas tuan rumah" yang tidak mahu keluar dari rumahnya yang telah dilelong.
Dari pengalaman-pengalaman ini jugalah, saya mula belajar tentang selok-belok pelaburan hartanah lelong... Berapakah keuntungan yang boleh diperolehi? Apa masalah yang mungkin dihadapi? Bagaimana untuk menyelesaikannya? Apa prosedur untuk melakukannya?... dan banyak lagi.. perkara ini telah membuka mata saya dan akhirnya, menyebabkan diri saya turut menceburkan diri ke dalamnya.

 

Cara Mudah Mempelajari Pengalaman Orang Lain..

Untuk memudahkan anda mempelajari tentang selok-belok pelaburan hartanah lelong, dan sekaligus menurunkan RISIKO kerugian. Saya telah mencuri-curi masa saya untuk menulis sebuah ebook mengenainya!. Di dalam ebook ini, saya berkongsikan pengalaman saya dan juga pengalaman pelanggan-pelanggan saya di dalam bidang hartanah selama 14 tahun ini.


Apakah Isi Kandungan Ebook Ini?

Inilah satu-satunya ebook yang akan memberikan anda panduan lengkap langkah demi langkah bagaimana membeli rumah lelong dan menjana keuntungan darinya. Antara isi kandungan yang terdapat di dalam ebook ini ialah:-
BAB 1: Keistimewaan Melabur Hartanah Lelong.
6 Sebab mengapa melabur di dalam hartanah lelong adalah lebih baik dari pelaburan yang lain.
BAB 2: Sebab-sebab Hartanah Dilelong.
5 Sebab mengapa sesuatu hartanah di lelong.
BAB 3: Persediaan Awal Sebelum Melabur.
7 persediaan yang perlu anda lakukan sebelum menceburkan diri di dalam dunia pelaburan hartanah lelong, serta ketahui orang-orang yang terlibat yang perlu anda dekati untuk memastikan kejayaan anda di dalam pelaburan hartanah ini.
BAB 4: Bajet Memulakan Pelaburan Hartanah
7 sumber yang boleh anda rujuk untuk mendapatkan modal permulaan anda di dalam pelaburan hartanah.
BAB 5: Jenis-jenis Hartanah Yang Dilelong
Sangat penting untuk anda mengetahui jenis serta ciri-ciri hartanah lelong yang ingin anda beli, silap beli, anda akan kerugian berpuluh-puluh irbu ringgit.
BAB 6: Membeli Hartanah Pra-lelongan
Ya! Anda sebenarnya boleh mendapatkan sesebuah hartanah lelong itu sebelum ianya di lelong. Ketahui bagaimana cara untuk mendapatkannya di bab ini.
BAB 7: Membeli Hartanah Dilelongan Awam
Apakah perkara yang perlu anda teliti pada sesuatu hartanah lelong sebelum anda mengambil keputusan untuk memasuki bilik lelongan, serta apakah dokumen-dokumen yang diperlukan? Bab ini menerangkannya dengan terperinci.
BAB 8: Membeli Hartanah Pasca Lelongan
Tidak ramai yang mengetahui kaedah ini, anda masih boleh membeli rumah lelong walaupun selepas hari lelongan diadakan. Tekniknya ada diterangkan disini.
BAB 9: Mendapatkan Pembiayaan Bank
Apakah dokumen yang diperlukan? dan.. Bank apakah yang memberikan kelulusan yang segera? Jawapannya di dalam bab ini.
BAB 10: Memohon Surat Kebenaran
Sesetengah rumah lelong memerlukan anda mendapatkan surat kebenaran dari pihak berkuasa. Jangan melakukan kesilapan ini dan ketahui rumah jenis apakah yang memerlukan surat kebenaran.
BAB 11: Tindakan Selepas Lelongan
Apa yang perlu dilakukan setelah anda berjaya memperolehi rumah lelong? Panduan berserta kos yang terlibat ditunjukkan di dalam bab ini.
BAB 12: 7 Strategi Membuat Untung Dari Hartanah Lelong
Bukan hanya setakat jual atau sewakan, tetapi, ada banyak lagi cara anda boleh menjana keuntungan dari rumah anda.

Dapatkan Segera!

Anda boleh mendapatkan ebook ini dengan harga RM37 sahaja. Ianya terlalu murah jika hendak dibandingkan dengan nilai ilmu serta pengalaman yang dimuatkan di dalam ebook ini.



Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse