Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Ahad, 29 September 2013

BUAT BISNES ONLINE DI EDYMALL TANPA SEBARANG MODAL!




Pemasaran affiliate merupakan salah-satu daripada sistem pemasaran yang digunakan oleh usahawan untuk memasarkan produk/perkhidmatan melalui internet. Anda boleh menyertai program affiliate secara percuma dengan menjadi agen pemasaran produk dan mendapat komisyen setiap jualan yang terhasil.
EdyMall menyediakan sistem affiliate membolehkan anda sebagai agen affiliate mempromosikan perkhidmatan percuma dan mendapat komisyen dari setiap pendaftaran percuma setelah mereka bersetuju menggunakan perkhidmatan kami.



Agen Affiliate : Anda boleh daftar secara percuma dan mempromosikan perkhidmatan yang disediakan.

Perkhidmatan : Memberikan perkhidmatan secara percuma kepada mereka yang berminat untuk memasarkan produk laris tanpa perlu modal, tanpa simpan stok & tanpa penghantaran. Terdapat 2 jenis akaun yang ditawarkan iaitu agen percuma (agen affiliate & agen dropship) dan agen bermodal (pengedar eksklusif & pengedar VIP)
Komisyen : Setiap pendaftaran percuma yang terhasil daripada pemasaran yang anda lakukan akan direkodkan. Apabila mereka bersetuju untuk menggunakan perkhidmatan yang diberikan (upgrade), dan berlakunya jualan, maka komisyen akan dimasukkan dalam akaun sistem affiliate anda dalam bentuk e-wallet.
BERMINAT MAHU CUBA BISNES INI? KLIK SINI...
E-Wallet : Nilai e-wallet tidak boleh ditukar kepada bentuk cash kerana tujuan utama program affiliate ini dibina ialah untuk menggunakan e-wallet tersebut sebagai modal dalam bisnes. Sebagai contoh, anda boleh dapat cash dengan cara jual produk dapat cash, beli dengan kami guna ewallet. Juga e-wallet boleh digunakan untuk pembangunan bisnes anda sendiri dengan cara menghadiri seminar / bengkel yang disediakan.
Pasif Income Melalui SIstem Affiliate 2 Level
Komisyen Affiliate
Merujuk kepada gambarajah di atas, sekiranya anda sebagai pengedar dropship percuma, anda memperkenalkan EdyMall kepada mereka yang berminat menggunakan sistem affiliate kami, anda akan mendapat RM 35 untuk level 1 dan RM 15 untuk level 2 setelah mereka menggunakan perkhidmatan kami dan bermodal.
Contoh komisyen yang diperolehi dalam sebulan ialah RM 1100
Pengedar Percuma Dropship EdyMall akan dapat komisyen setelah mereka menggunakan perkhidmatan kami & bermodal.
Perkenalkan 10 orang kepada EdyMall & Mereka Upgrade (Level 1) : RM 35 x 10 = RM 350
Daripada 10 orang pula, mereka perkenalkan 5 orang setiap satu (Level 2) : RM 15 x 5 x 5 = RM 750
Total Komisyen yang akan anda perolehi ialah RM 1100




Bayangkan itu komisyen anda setiap bulan. Hanya perlu memperkenalkan EdyMall kepada 10 orang dan bantu 10 orang tersebut untuk memperkenalkan sekurang-kurangnya 5 orang. Komisyen akan meningkat sekiranya anda merupakan pengedar berbayar dropship EdyMall.
Keujudan pasif income dalam affiliate
Anda hanya perlu membantu & membimbing mereka di level 1 untuk memperkenalkan EdyMall. Anda bimbing seorang dan orang yang anda bimbing, memperkenalkan 10 orang, maka pendapatan anda akan berganda menjadi 10. Bayangkan anda bimbing lebih ramai orang, maka lebih banyak pendapatan yang akan anda perolehi. Lebih tindakan maka lebih pendapatan diperolehi.
Sertai kami untuk mendapatkan pasif income
Berminat untuk menjadi agen affiliate yang terawal dan dibimbing secara percuma, bolehlah daftar percuma di http://edymall.com. Setelah anda daftar, anda akan di bawa ke dashboard EdyMall. Di sana, anda boleh dapatkan link affiliate anda untuk dipromosikan.

jom kenali EDYMALL di sini :-)


Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse