Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Isnin, 30 September 2013

KERETA MAINAN BERKUASA GARAM:DAPATKAN DI SINI!

Salt Water Car merupakan kereta mainan berteknologi tinggi yang mampu bergerak tanpa menggunakan bateri. Ia hanya menggunakan air garam. Kereta ini perlu dipasang mengikut arahan yang diberikan untuk menggerakkannya. Ia sesuai dijadikan bahan pelajaran kepada kanak-kanak mengenai tenaga baru yang mesra alam. Pilihan yang terbaik untuk dijadikan hadiah ataupun projek sains ketika masa lapang.

KOD:- KG 01
Teknologi terkini membolehkan kereta garam mainan (Salt Water Car) bergerak tanpa menggunakan kuasa bateri. Ia dipanggil kereta garam kerana kereta mainan ini perlukan air garam untuk menggerakkan motor kereta tersebut.
Kereta garam ini perlu dipasang mengikut arahan yang diberikan untuk menggerakkannya. Ia sesuai dijadikan bahan pelajaran kepada kanak-kanak mengenai tenaga baru yang mesra alam. Pilihan yang terbaik untuk dijadikan hadiah ataupun projek sains ketika masa lapang.

Berat kereta garam ini hanyalah 37 gram. Saiznya pula ialah 4 x 7.3 x 1.7 sentimeter. Untuk mengerakkan kereta garam ini, badannya serta motornya perlu dipasang tersebih dahulu. Selepas dipasang, terdapat satu plat dibahagian belakang kereta yang perlu dititikkan air garam. Kemudian plat itu dipasang membolehkan motor tersebut bergerak.
Kanak-kanak yang berminat dalam memasang kereta mainan dan juga suka kepada mainan elektronok berteknologi tinggi, kereta garam ini sesuai untuk mereka. Berminat untuk mendapatkan produk ini,

SAYA TAWARKAN DENGAN HARGA RM 20.00 SAHAJA SEBUAH!

BERMINAT UNTUK MENCUBA PERMAINAN INI?

SILA KLIK SINI UNTUK TEMPAHAN!

KOD:- KG 01

 MAHU JADIKAN SEBAGAI HADIAH DAN CENDERAMATA KEPADA ANAK BUAH ANDA?




SILA KLIK SINI UNTUK TEMPAHAN!

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse