Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Khamis, 1 Januari 2009

tahun 2009

selamat tahun baru saya ucapkan kepada semua yang sudi membaca blog ini...

tahun 2008 telah berlalu,kini tiba tahun baru 2009 yang akan memberikan kita lebih banyak rakaman peristiwa yang akan berlaku sepanjang tahun ini..harapan kita semua adalah supaya tahun ini akan lebih baik daripada tahun sebelumnya..kita akan menjadi yang terbaik..lebih baik daripada sebelum-belumnya...

harapan untuk rakyat malaysia,semoga kita akan menjalani kehidupan yang lebih baik,nasib rakyat miskin dan yang tertindas akan terus di bela.ekonomi kita diharapkan akan terus meningkat,lebih banyak sektor pekerjaan,tahap pendidikan dan kesihatan akan menjadi lebih baik,tahap sosio budaya dan ekonomi meningkat,kecekapan pentadbiran,kekuatan pertahanan di harapkan akan menjadi lebih baik.

jangan terlalu merasa selesa kerana kita belum ditindas dan menerima ujian yang getir,pastikan diri sentiasa bersedia untuk menuju kejayaan yang kita ingin tempuh..perjuangan kemerdekaan kita masih belum selesai,,,azam kita masih belum terlaksana.

perbaiki diri kita,tingkatkan prestasi dan produktiviti..menjadi insan yang berguna di dunia dan akhirat.sentiasa yakin dengan setiap apa yang kita lakukan,tabah dan sabar dengan setiap apa yang kita lalui.semoga tahun 2009 ini akan memberikan makna yang lebih baik kepada kita semua.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse