Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Sabtu, 3 Januari 2009

kongres dan festival

salam.
pagi tadi saya telah menghadiri taklimat ringkas mengenai kongres ekonomi islam ketiga dan festival pembangunan ekonomi islam malaysia yang mana akan diadakan pada 12-15 januari di dewan merdeka,pusat dagangan dunia putra(pwtc),kuala lumpur.serta 22-26 januari di mid valley exhibition centre

saya akan menjadi pemerhati untuk kongres ini dan sukarelawan untuk festival ini.kedua-dua program ini adalah anjuran daripada YAPIEM.apa yang menarik dalam program ini ialah ilmu2 yang akan dimilik serta pendedahan kepada saya mengenai aktiviti di luar kampus.

sebagai pemerhati saya akan mendapat rm50 sehari manakala sukarelawan rm30 satu shift berkerja dan akan menginap di hotel citytell berhampiran mid valley.

semoga saya akan mendapat pengalaman berguna ketika menyertai aktiviti ini nanti.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse