Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Jumaat, 1 Julai 2011

Pelajar Tingkatan Satu meliwat murid Pra-Sekolah...?


salam kepada semua...



Mcam-macam berita pelik sekarang ini....
Memang semakin hari...berbagai berita dan kisah pelik akan keluar di media massa mengenai situasi yang berlaku dalam masyarakat....

Apakah kes Liwat yang banyak dibicarakan sebelum ini mempengaruhi minda kanak-kanak dan remaja sekolah untuk melakukan perkara ini..?..

Dalam hal ini..siapa yang patut dipersalahkan..?...renung-renungkan bersama....


Pelajar Ting. 1 liwat murid prasekolah

01/07/2011 8:00pm

KANGAR - Seorang pelajar tingkatan satu ditahan polis kerana disyaki meliwat seorang kanak-kanak lelaki berusia enam tahun di sebuah pondok kosong di belakang rumah suspek di Kampung Bakong, Jejawi, kata Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Perlis, Supt Mohd Nashir Ya.
Beliau berkata, suspek yang merupakan pelajar sebuah sekolah menengah di Arau ditahan malam tadi selepas ibu kanak-kanak itu membuat laporan di Balai Polis Arau pada kira-kira 6.25 petang semalam.
Ibu kanak-kanak itu yang berumur 28 tahun dan yang bekerja sebagai tukang cuci membuat laporan itu selepas anaknya menceritakan kejadian itu dengan mengatakan bahawa suspek yang di panggil ”abang” melakukan perkara tidak senonoh terhadapnya, katanya kepada pemberita di pejabatnya di sini hari ini. - Bernama

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse