Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Ahad, 27 Februari 2011

FUTSAL PERSAHABATAN ASIS UM 2011 (SAINS GUNAAN PENGAJIAN ISLAM)



Penulis Smart Generation sekadar berkongsi gambar-gambar kenangan penulis bersama rakan-rakan batch ASIS (Sains Gunaan Pengajian Islam) setelah kami 5 tahun bersama sejak daripada Universiti Malaya Nilam Puri sehingga ke kampus Utama Universiti Malaya di Kuala Lumpur.
Sememangnya hubungan persahabatan yang telah terjalin sejak sekian lama ini akan terus menjadi memori terindah dalam perhubungan persahabatan ini.Walaupun masing-masing sibuk dengan tugas dan kerja kuliah,tetapi tetap dapat meluangkan masa seketika untuk bersama dalam perlawanan persahabat futsal pada malam 26 Februari yang lalu.Terima kasih kepada rakan-rakan yang telah menganjurkan program seumpama ini untuk memastikan hubungan silaturahim antara kami akan terus berkekalan.


Tahun ini merupakan tahun terakhir buat kami semua di Universiti Malaya.Semoga kita semua akan terus berjaya dalam lapangan masing-masing.Semoga ukhuwah yang telah terbina selama ini akan terus berkekalan...





















2 ulasan:

Farid berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Farid berkata...

ASIS UM?

MINDA INSAN
....

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse