Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Selasa, 13 September 2011

PANAS: IBU MENCABUL KEHORMATAN BAYINYA SENDIRI.:APA SUDAH JADI?

salam kepada semua.....


 
 
Seorang ibu yang berasal dari Ohio, Amerika Syarikat, Ashley N Jessup (24) dihadapkan ke mahkamah kerana dituduh mencabuli anaknya sendiri, yang berusia 10 bulan.

Bukan setakat itu sahaja, dia merakam aksi tak senonoh dengan bayi lelakinya dan mengirim rakamannya kepada kekasihnya yang tinggal di Michigan.

Jessup didakwa di Columbus bulan lalu dengan dua tuduhan pemerkosaan -untuk kelakuannya yang membahayakan anak dan perilaku seksual yang melibatkan anak di bawah umur.

Pendakwa Ron O'Brien berkata, tuduhan pemerkosaan boleh menyebabkan pelakunya menghabiskan hidupnya di penjara, dengan kata lain dipenjara seumur hidup.

Kepada harian The Columbus Dispatch, pendakwa O'Brien mengatakan Jessup mengirim video tak senonoh itu kepada kekasihnya di Battle Creek, Michigan. Bekas kekasihnya melaporkannya kepada polis.

Jessup ditangkap 31 Ogos 2011 lalu, sehari setelah dia melakukan perbuatanya itu. -VivaNews

1 ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse