Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Jumaat, 23 September 2011

DAP GANTUNG ADUN HINA BENDERA:MANOHARAN JANGAN MIMPI JADI ADUN LAGI!


 SALAM KEPADA SEMUA....






ADUN INI BUKAN PATUT KENA GANTUNG OLEH PARTI DAP SEMATA-MATA....TAPI PERLU DILUCUTKAN JAWATAN SEBAGAI ADUN..!!!!

SEBAGAI ADUN SEHARUSNYA TIDAK PERLU MEMPERSOALKAN ISU BENDERA MALAYSIA YANG MANA AKAN MENIMBULKAN POLEMIK DALAM MASYARAKAT...

ADUN INI HARUS MINTA MAAF SECARA TERBUKA KEPADA SELURUH RAKYAT MALAYSIA....

BENDERA MERUPAKAN PANJI PENTING SESEBUAH NEGARA..LAMBANG KEDAULATAN NEGARA.....

MANOHARAN....JANGAN MIMPI MAU JADI WAKIL RAKYAT DI MALAYSIA LAGI..!!!


Anggota parlimen Kota Alam Shah M Manoharan digantung enam bulan oleh jawatankuasa disiplin DAP ekoran kenyataan kontroversi berhubung bendera Malaysia.

NONEPengerusi jawatankuasa itu Tan Kok Wai (kanan) berkata mengumumkan keputusan itu selepas sidang panjang badan itu di ibu pejabat DAP di Kuala Lumpur hari ini.

Pada 16 September lepas, Manoharan (kiri) membuat kenyataan di Facebook bahawa beliau enggan mengibarkan Jalur Gemilang kerana ia didakwa tidak menggambarkan Malaysia, tetapi lebih kepada BN.

Manoharan juga dilaporkan membuat kenyataan akan menukar Jalur Gemilang dengan bendera lain. Tindakan itu mengundang kemarahan dan laporan polis pelbagai pihak.

Setakat semalam, Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata, polis masih mengkaji kes itu dan menasihatkan semua pihak berhati-hati mengeluarkan kenyataan.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse