Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Khamis, 7 April 2011

TALIAN SYARIAH PERTAMA DI MALAYSIA...



WAH...WAH...WAH....

HEBAT NI.....MALAYSIA BAKAL ADA TALIAN SYARIAH.....

MEMANG BAGUS SIAPA YANG MENCIPTA IDEA INI....UNTUK KELEBIHAN DUNIA DAN AKHIRAT......:-)....

TAPI...TERTANYA-TANYA...BAGAIMANA NANTI DENGAN PENERIMAAN MASYARAKAT...??????
ADAKAH TALIAN SYARIAH INI MAMPU MENANDINGI SYARIKAT GERGASI TELEKOMUNIKASI YANG TELAH SEDIA ADA....SEPERTI MAXIS,DIGI DAN CELCOM...????



SEMOGA RAKYAT MALAYSIA DAPAT MENERIMA TALIAN SYARIAH INI TERUTAMA MASYARAKAT ISLAM DI MALAYSIA..:-).....

1 SEN AKAN DIINFAKKAN KE RUMAH ANAK YATIM SETIAP KALI KITA BUAT PANGGILAN...WALAUPUN SEDIKIT....BESAR NILAINYA.....:-)

HALAL...Kamshul menunjukkan kad prabayar Salamfone.
                                 HALAL...Kamshul menunjukkan kad prabayar Salamfone.

SALAMFONE Sdn Bhd (Salamfone), pemain industri telekomunikasi terbaru negara, melakar sejarah tersendiri apabila memperkenalkan perkhidmatan telekomunikasi mudah alih prabayar berasaskan syariah pertama di dunia.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Kamshul Kasim berkata, pihaknya yakin Salamfone diterima baik masyarakat Islam di negara ini yang semakin cenderung mengamalkan cara hidup mematuhi tuntutan agama.

“Salamfone percaya sudah tiba masanya untuk mewujudkan perkhidmatan telefon mudah alih berasaskan syariah yang relevan dengan masyarakat Islam di negara ini dan kami sememangnya serius mengenainya.
“Oleh itu, kami pastikan model perniagaan kami membabitkan pelaburan yang ditambah nilai dan perkongsian perniagaan yang 100 peratus halal. Dengan cara ini, kami bukan hanya memelihara integriti jenama Salamfone, malah membuktikan kepada semua betapa seriusnya kami mengikut prinsip Islam sebenar, bukan semata-mata menjual produk,” katanya kepada media bagi memperkenalkan Salamfone menggunakan nombor bermula 0106 di Kuala Lumpur, semalam.

Beliau berkata, pihaknya menjangkakan mampu menyediakan perkhidmatan ke seluruh negara menjelang akhir tahun.

“Buat masa ini, perkhidmatan Salamfone boleh didapati di Terengganu sejak 29 Mac lalu, Kelantan (2 April) dan Kedah (4 April). Perkhidmatan di ibu negara dimulakan selepas majlis pelancarannya malam ini (semalam) dan menjelang akhir tahun kami yakin mampu menyediakan perkhidmatan di seluruh Malaysia,” katanya.
Menurutnya, antara perkhidmatan ditawarkan termasuk Infaq iaitu satu sen didermakan Salamfone kepada rumah kebajikan setiap kali pelanggan membuat panggilan.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse