Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Sabtu, 2 April 2011

SKOR A PROGRAMME



Pengenalan
Mungkin ramai yang tidak mengetahui apakah sebenarnya program SKOR A ni. Secara ringkasnya, program ini adalah gabungan antara “web” dan “education” yang juga digelar “Webucation”.
Ia juga boleh juga diklasifikasikan sebagai portal pendidikan yang mendapat pengiktirafan daripada Kementerian Pelajaran Malaysia.

Apakah SKOR A ?

Skor A ini merupakan satu kaedah pembelajaran output yang digunakan di internet mengikut sukatan pembelajaran yang telah disediakan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia.
Harus diingat bahawa Skor A ini tidak sama seperti pusat tuisyen dimana pelajar diberi input. Skor A lebih cenderung untuk melatih pelajar-pelajar mengeluarkan output daripada apa yang dipelajari di sekolah ataupun pusat tuisyen.
Senang cerita, Skor A ni akan banyak melatih pelajar menjawab soalan supaya lebih bersedia menduduki peperiksaan SPM atau PMR kelak.

Kelebihan SKOR A ?
  1. Banyak soalan mirip soalan peperiksaan sebenar.
  2. Tak perlu beli buku banyak-banyak untuk jawab soalan sebab SKOR A dah ada semua.
  3. Hanya gunakan internet sahaja untuk mengakses.
  4. Jawapan akan ditandakan terus selepas menjawab.
  5. Ibu bapa boleh menjana pendapatan daripada NETWORKING yang dujalankan.
  6. Terdapat banyak aedah pembelajaran yang diberikan untuk anak-anak anda seperti e-Topic, e-Assesment, e-TrialExam dan banyak lagi.
  7. Anak-anak akan diberikan pengiktirafan jika memperoleh keputusan pencapaian yang cemerlang semasa mengunakan SKOR A.
Pendaftaran

BUKAN AHLI
Ini merupakan harga yang akan dibayar untuk menggunakan SKOR A bagi jumlah anak-anak anda
  • Ada 1 anak = RM298 / 3 bulan / 1 orang = RM99.33 sebulan
  • Ada 2 anak = RM596 / 6 bulan / 2 orang = RM 49.66 sebulan
  • Ada 3 anak = RM596 + 50 / 6 bulan / 3 orang = RM 35.88 sebulan
  • Ada 4 anak = RM596 + 100 / 6 bulan / 4 orang = RM 29.00 sebulan
  • Ada 5 anak = RM596 + 150 / 6 bulan / 5 orang = RM 24.86 sebulan
AHLI

Ini pula cara untuk menghantar anak ke SKOR A tetapi anda akan memperoleh keuntungan. Caranya mungkin lebih bijak. Sistemnya seakan-akan sama dengan system MLM lain yang gunakan PIRAMID dan juga PAIRING..

pyramid
Cerita disebaliknya senang je…lau dah biasa dengar, citenye macam nie….masok satu kaki, anda tak dapat apa-apa…tapi kalau masok 3 kaki teros, anda dapat balik RM1192…macam 2 la seterusnya lau kita tengok jadual di atas.
Mungkin jika diperhatikan, sistem ini tidak jauh berbeza dengan siste-sistem MLM lain yang sedia ada, namun begitu apa yang diberikan lebih dalam sistem ini ial
Cerita disebaliknya senang je…lau dah biasa dengar, citenye macam nie….masok satu kaki, anda tak dapat apa-apa…tapi kalau masok 3 kaki teros, anda dapat balik RM1192…macam 2 la seterusnya lau kita tengok jadual di atas.
Mungkin jika diperhatikan, sistem ini tidak jauh berbeza dengan siste-sistem MLM lain yang sedia ada, namun begitu apa yang diberikan lebih dalam sistem ini ialah bonus mingguan dan bonus bulanan.
fsb
edu reward

Syarikat akan bayar maksima berdasarkan kemasukan downline, bermakna jika anda ambil pakej yang kecil, anda akan dapat bonus mengikut pakej anda & bakinya akan diberi kepada upline terdekat anda yang ambil pakej yang lebih besar dari anda.

Insentif Tajaan:

Istimewa buat ahli baru (sekali sahaja seumur hidup):
 
Sponsor 2 eP dalam masa 1 minggu -> dapat RM200
Sponsor 2 eP lagi dalam masa minggu kedua -> dapat RM200 lagi.
Sponsor 2 eE/eM dalam masa 2 minggu -> dapat RM600.
Sponsor 4 eE/eM dalam masa 2 minggu -> dapat RM1,200.

*Owner mestilah ambil pakej yang sama atau lebih besar dari downline.

POTENSI JANAAN PENDAPATAN
jana pendapatan
Apakah Kelebihan SKOR A berbanding yang lain??

1. Syarikat
Online – 24 jam sehari x 365 hari – anywhere, anytime – servis boleh dibawa ke mana-mana & pada bila-bila masa.
Lama tapi Baru – Lama sebab sudah 10 tahun (jadi syarikat kukuh & ada jaminan); Baru sebab baru 3 tahun dalam networking (dalam bisnes networking, tahun ke 3 adalah tahun yang paling sesuai utk join, di mana tahun pertama & tahun kedua merupakan tahun kepayahan, sudah berlalu).
2. Produk
Terdapat 700++ Syarikat di Malaysia yg mempunyai AJL, telah melahirkan 5,500 jutawan dlm masa 40 tahun, dgn 4 kategori produk utama berikut – Kecantikan, Kesihatan, Penjagaan Rumah, & Penjagaan Kereta, di mana kesemua produk tersebut merupakan produk sampingan.
Manakala Score A Program merupakan satu-satunya produk Pendidikan di mana pendidikan merupakan Produk Keperluan (semua makbapak nak anak score a, tidak kira dari golongan mana pun), Berkualiti (rujuk testimoni, penghargaan & pengiktirafan), Harga Murah (RM7.10 satu subjek, selepas topup RM4.70), Tidak Bermusim (spt produk sampingan di atas), Anti Kemelesetan Ekonomi (walau pun zaman gawat, makbapak tetap nak anak score a) & Tiada Saingan.
Perniagaan dunia akhirat – kita bagi anak kita dan/atau anak orang lain, jadi pandai.
3. Pelan Pemasaran
Payout Tinggi” – sbb ini adalah Technology Base Biz, Tiada Kos Fizikal (hanya jual nombor), Modal 1 kali, Untung Banyak Kali (Modal besar semasa develop software, now hanya buat maintenance). Contoh Astro & Biz Kad Prepaid/ Topup (Celcom, Maxis, Digi).
Pasaran sedia ada – terdapat 5 juta pelajar dari tahun 1 hingga tingkatan 3; setiap tahun 500 ribu pelajar tahun 1 masuk – pendek kata pasaran sampai bila-bila lah…
4. Kumpulan
Kita di bawah ZRB Millionaires Club, Rangkaian Terbesar & Paling Berjaya di Kenshido/ Score A, Pengasasnya En. Abdul Aziz Samad berjaya mendapat pendapatan RM1.2 juta dalam masa 7 bulan !
Kita ada Sistem, Tidak bergantung kpd kekuatan individu, Sistem kita Praktikal dan Mudah di Duplikasi.
Berminat bukan?? Jika anda rasa sistem seperti ini boleh membantu memperbaiki kehidupan anda, anda boleh lah menghubungi 013-3041806  untuk maklumat lanjut
Apa yang cuba kami kongsi di sini hanyalah sekadar REVIEW semata-mata. Terpulang kepada individu untuk menilaikannya. Buatlah kepetusan yang bijak untuk masa depan anda dan juga anak-anak anda.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse