Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Sabtu, 3 Mac 2012

KUASA THE REDS SATUKAN PEMINAT:YOU`LL NEVER WALK ALONE


SALAM KEPADA SEMUA...

NYANYIAN lagu klasik You'll Never Walk Alone tidak pernah putus-putus mengiringi Liverpool setiap kali mereka beraksi. Bagi mereka, lirik lagu itu amat puitis dan ia telah menyatukan peminat The Reds di seluruh dunia.

Biarpun sudah 22 tahun tidak menjulang Liga Perdana Inggeris, namun kerana berpegang kepada janji setia, anda tidak akan berjalan sendirian sekalipun ketika ribut melanda, maka penyokong mereka tidak pernah menyusut, sebaliknya makin bertambah dari hari ke hari.

Liverpool hanya menumpang kemasyhuran silam, itu sindiran yang sering dilontar penyokong lawan, terutama musuh ketat mereka, Manchester United. Malah, sudah enam tahun Reds tidak merasai nikmat bergelar juara hinggalah mereka menumpaskan Cardiff City dalam pertarungan dramatik untuk menjulang Piala Liga, Ahad lalu.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse