Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Isnin, 31 Mac 2014

RAHSIA USAHAWAN EMAS:-MEMBONGKAR RAHSIA PERNIAGAAN JUTAWAN EMAS!


Bagaimana Beliau Menjual EMAS Bernilai Jutaaan Ringgit Setiap Tahun, Tanpa Kedai,Tanpa Pekerja & Hanya Secara Part-Time!


Assalammualaikum & salam sejahtera,
Kepada sahabat usahawan emas dan juga bakal usahawan emas.
Empat tahun lalu, saya hanyalah seorang lelaki biasa yang bekerja makan gaji sebagai seorang kakitangan awam di sebuah pusat pengajian tinggi. Alhamdulillah, dari pekerjaan tersebut dapatlah saya menampung kehidupan keluarga saya dan membuat sedikit simpanan. Nak kata banyak simpanan itu.. tidaklah banyak. Tetapi cukuplah untuk menampung hal-hal kecemasan jika berlaku.
Saya sememangnya seronok dan gembira dengan pekerjaan saya... rakan-rakan sekerja yang sekepala dan mempinyai bos yang sangat memahami.. menjadikan tempat kerja saya sebagai satu tempat yang enjoy untuk saya datang dan terus bekerja setiap hari.
Tetapi.. satu perkara yang menjadi kerisauan saya ialah tentang duit simpanan saya. Maklumlah.. dari sehari ke sehari, kos sara hidup semakin meningkat.. harga minyak naik, harga barang-barang keperluan naik, harga yuran astro pun naik.. boleh kata semua benda lah naik harga. Yang tak naik-naik, cuma gaji sahaja...
Perkara ini menjadikan nilai wang yang saya miliki terasa semakin kecil dari sehari ke sehari. Jika tidak ditangani dengan segera, kemungkinan besar, wang simpanan yang saya miliki juga akan habis dan menyusut nilainya..

Menukar Wang Simpanan Kepada Emas

Suatu hari, saya terbaca tentang emas yang mempunyai kelebihan di dalam melawan inflasi. Saya pasti, anda juga sudah mendengar tentang hal ini.
Di zaman rasulullah dahulu, harga seekor kambing, hanyalah 1 dinar, dan pada zaman kini, ianya masih lagi sama... harga seekor kambing masih juga 1 dinar, iaitu sekitar RM700 seekor.
Ditambah lagi dengan fakta bahawa emas adalah merupakan mata wang yang digunapakai oleh masyarakat islam suatu waktu dulu dan juga, ada disebut di dalam alquran bahawa emas adalah logam yang berharga.
Maka, ianya meyakinkan saya untuk menukarkan wang simpanan saya ke dalam bentuk emas.
Dipendekkan cerita saya pun menukarkan sebahagian dari wang simpanan saya kepada emas dengan membeli emas keluaran Public Gold.

Peluang Berniaga Emas

Pada mulanya, saya hanya ingin membuat pelaburan emas sahaja.. iaitu sekadar beli emas dan simpan. Tetapi, disebabkan saya telah membeli emas dalam jumlah yang agak besar, ianya melayakkan saya untuk menjadi salah seorang dealer bagi syarikat Public Gold.
Jadi, saya pun terfikir, "Mengapa tidak?... alang-alang sudah membeli emas, mengapa tidak saya jual ia sekali? Boleh juga tambah duit poket! :) ".
Jadi, saya pun mula bercerita kepada rakan-rakan dan orang-orang terdekat tentang kelebihan pelaburan emas ini. Alhamdullillah , apabila saya bercakap tentang pelaburan emas ini, ramai rakan-rakan yang memberikan feedback yang positif dan berminat mengenainya. Jadi ada yang menjadi pelanggan dan ada juga yang terus mendaftar sebagai dealer juga.
Lama-kelamaan, semakin ramai yang bertanya kepada saya tentang pelaburan emas ini, dan kadang-kadang, ianya membuatkan saya berasa letih untuk menjawabnya berulang-ulangkali soalan yang sama pada orang yang berbeza. Jadi, untuk mengatasi masalah tersebut, saya terfikir, untuk membuat website khas yang bercerita tentang pelaburan emas. Selain dapat memudahkan saya untuk tidak menjawab perkara yang sama berulangkali, ianya juga dapat membantu saya meluaskan lagi pasaran saya.
Jadi, wujdulah website www.emaskini.com yang dikendailkan oleh saya secara sambilan.

Seronok Menjual Emas!

Alhamdulillah... semenjak saya menjual emas ini, kehidupan saya bertambah baik. Selain wang simpanan saya semakin meningkat. Saya juga berpeluang melancong ke luar negara hasil insentif yang diberikan oleh pihak Public Gold bagi dealer yang berjaya membuat jualan melebihi RM2,000,000.
Melancong ke Perth Autsralia Hasil Jualan Emas
Disebabkan kejayaan ini, ramai juga yang bertanya kepada saya bagaimana saya melakukannya. Jadi, saya terfikir, ada baiknya juga saya tulis sebuah ebook. Mungkin ianya akan dapat membantu pengedar-pengedar serta serta penjual emas yang lain untuk turut mendapatkan hasil yang lumayan di dalam perniagaan emas mereka.

Rakan Penulis!

Namun begitu, saya tidak mempunyai begitu banyak masa untuk menulis ebook tersebut. Jadi, saya telah mengajak rakan saya, saudara Aqif untuk sama-sama menulis ebook ini. Tambahan lagi saudara Aqif sememangnya mempunyai kemahiran di dalam pemasaran secara online, dan saya juga banyak meminta nasihat dari beliau di dalam menyusun strategi pemasaran website saya.
Alhamdulillah.. setelah beberapa bulan bertungkus-lumus, akhirnya, kami berjaya menyiapkan sebuah ebook seperti dibawah.

Dua ILMU Wajib Untuk Usahawan Emas

Untuk menjadi usahawan emas yang berjaya, terdapat 2 ilmu yang perlu dikuasai. Ianya adalah (1) Ilmu Mengenai Emas, dan juga (2) Ilmu Pemasaran .
Di dalam ebook ini, kami telah memasukkan 2 bahagian tersebut. "Ilmu Mengenai Emas" adalah ilmu tentang emas itu sendiri, ianya seperti bagaimana mengenalpasti ketulenan emas, bagaimana menjana keuntungan di dalam pelaburan emas dan banyak lagi.
Jika anda mempunyai ilmu yang baik di dalam selok-belok pelaburan emas, nescaya, adalah amat mudah untuk anda menyakinkan prospek-prospek anda membeli emas. Pembeli emas tidak akan membeli daripada orang yang nampak seperti tidak yakin dan tidak tahu dengan baik tentang emas. Mereka akan merasa ragu-ragu jika anda tidak dapat menerangkan dengan baik tentang kelebihan melabur di dalam emas.
Selain ilmu tentang emas, "Ilmu Pemasaran" juga amat penting. Di dalam ebook ini, saya dan saudara Aqif banyak berkongsikan kaedah pemasaran yang berkesan secara online.
  • Bagaimana untuk membina kredibiliti dan keyakinan pelanggan terhadap anda secara online?
  • Bagaimana menggunakan media sosial dengan betul untuk membuat pemasaran?
  • 4 Formula pemasaran di Facebook
  • Bagaimana Menjual Tanpa Memaksa.. dan banyak lagi.

Dapatkannya Sekarang!

Saya pasti, ebook ini akan dapat membantu anda di dalam meningkatkan lagi hasil jualan anda sebagai pengedar , peniaga ataupun usahawan emas.
Pada kebiasaannya, untuk sebuah ebook yang akan mampu memberikan pulangan berganda kepada pembacanya, ianya akan diletakkan pada harga yang tinggi. Ebook sebegini, selalunya diletakkan pada harga tidak kurang dari RM97.
Namun begitu, saya meletakkan harga untuk ebook ini pada kadar yang termurah di dalam kelasnya... BUKAN RM97.. BUKAN RM77.. BUKAN RM67... tetapi...

HANYA RM47 sahaja!


Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse