Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Isnin, 31 Mac 2014

PAKEJ SOFTWARE NEWBIES:-BAGI MEREKA YANG BARU BERJINAK DALAM BISNES ONLINE!

  • 70%  newbie GAGAL menjual di internet kerana tiada pengetahuan membina dan menguruskan website sendiri
  • Banyak perisian membina minisite terlalu SUSAH digunakan walaupun ada yang percuma seperti perisian Kompozer atau Nvu.
  • Dalam banyak-banyak ilmu perniagaan internet membina website merupakan 'skill' kedua terpenting selepas ilmu pemasaran internet.
  • Menggunakan 'landing page' dalam mempromosikan produk affiliate dapat meningkatkan hasil jualan anda berlipat kali ganda banyaknya.
  • Mengupah programmer dan webmaster untuk membina website anda akan menyebabkan anda kehabisan wang sekurang-kurangnya RM250 untuk satu website.
Fakta-fakta inilah yang telah menyebabkan ramai newbie tidak mahu meneruskan lagi usaha mereka dalam perniagaan internet. Lihat sahaja contoh email yang saya terima di atas sudah cukup membuktikan kenapa minisite itu penting bagi setiap usahawan internet.
Anda Stress & Hampir Berputus Asa?
Jangan putus asa terlebih dahulu... Jika selama ini anda telah berhempas pulas mempelajari HTML dan layout minisite anda tak jadi-jadi juga, hentikan usaha anda buat sementara waktu kerana saya ingin memperkenalkan sebuah pakej yang diakui sangat berguna oleh ramai orang iaitu


Pakej software newbie terdiri daripada 4 buah perisian hebat yang bakal membantu meringankan beban anda sebagai newbie untuk membina sales letter, layout minisite, order form, contact form, dan landing page. Biar saya terangkan bagaimana 4 perisian ini dapat membantu anda.
Perisian 1: Sales Letter Creator
Membantu anda membina sales letter dan layout minisite dengan mudah dengan hanya beberapa klik sahaja. Saya telah bina perisian ini berdasarkan format sales letter yang sudah pasti mampu menarik pelawat menjadi pembeli produk anda. Setiap ruangan amat mudah diisi dan tersusun rapi bagi memudahkan anda membina sales letter bagi produk anda.
Beberapa Skrin Shot
Contoh Sales Letter Selepas Siap

Perisian 2: Landing Page Creator
Perisian ini akan membantu anda membina sebuah landing page yang simple untuk digunakan dalam promosi produk affiliate atau produk Pay Per Lead anda bagi tujuan mengumpul senarai email.
Beberapa Skrin Shot
Contoh Sales Letter Selepas Siap

Perisian 3: Order Form Creator
Perisian ini akan membantu anda menghasilkan borang order dengan pantas. Apa yang anda perlu lakukan cuma isi konfigurasi borang order dan klik Generate.
Beberapa Skrin Shot
Contoh Borang Order Selepas Siap

Perisian 4: Contact Form Creator
Perisian ini akan menghasilkan borang contact untuk anda gunakan dalam website anda. Apa yang perlu anda lakukan cuma isikan konfigurasi borang contact dan klik Generate untuk menghasilkan borang tersebut.
Beberapa Skrin Shot
Contoh Borang Contact Selepas Siap
  • Meningkatkan produktiviti anda. Saya sendiri menggunakan perisian ini jika ingin mempromosikan produk affiliate melalui landing page. Kenapa? Sebab perisian Sales Letter Creator amat cepat menghasilkan template html. Saya jimat masa dan tenaga!
  • Sistem minisite yang lengkap. Dengan adanya perisian untuk membina template minisite, borang contact, borang order, dan landing page, anda boleh terus mula dan siapkan minisite jualan anda.
  • Disertakan dengan video tutorial. Saya sertakan video tutorial untuk membantu meningkatkan kefahaman anda tentang cara menggunakan perisian ini.
  • Tidak perlu di 'install'. Jika anda menggunakan sistem operasi Windows XP, Windows Vista, dan Windows 7, anda boleh gunakan perisian ini tanpa perlu 'install'.
  • Support penggunaan perisian. Saya akan bantu anda memahami penggunaan perisian ini sama ada melalui support email atau YM/Skype.


Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse