Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Khamis, 27 Mac 2014

RAHSIA BAGAIMANA MENJIMATKAN PINJAMAN PERUMAHAN ANDA SEHINGGA RATUSAN RIBU RINGGIT


Ramai yang telah berjaya dan menikmati hidup yang lebih bermakna hasil dari penjimatan ini.
Setiap dari kita pasti mempunyai impian untuk memiliki rumah atau telah pun mempunyai rumah sendiri. Ramai yang mengeluh kerana harga rumah telah melambung tinggi . Rumah teres 2 tingkat bersaiz 20’ x 70’ di Selangor telah mencecah RM 450,000 .  Tahukah anda , berdasarkan harga itu, berapa banyak yang akan anda bayar kepada bank. Ya, lebih dari satu juta Ringgit Malaysia!!! bergantung kepada tempoh pinjaman anda. Mungkin satu kali ganda, dua kali ganda atau tiga kali ganda pinjaman anda. 
Anda pasti mengeluh bila melihat penyata baki akaun pinjaman perumahan anda seperti di bawah .




Adakah anda tahu bahawa anda boleh menjimatkan pinjaman perumahan anda sekiranya anda membuat pinjaman perumahan dengan bank-bank di Malaysia. Ya, anda boleh jimat puluhan malahan ratusan ribu ringgit dari wang anda.
Daripada: Salini Sulaiman
Tarikh     : Jumaat, Januari 1, 2014.
RE              : Rahsia Jimat Pinjaman Rumah
Anda pasti dapat membuat perancangan yang lebih baik dan teliti hingga dapat menjimatkan jumlah wang yang banyak dengan mengikuti maklumat yang saya kongsikan .  Ya, saya rasa bertanggungjawab untuk berkongsi dengan anda kerana pihak bank tidak akan memberitahu anda perkara yang akan mengurangkan untungnya. Tetapi kita tidak boleh menyerahkan akaun kita kepada mereka semata-mata sebaliknya kita sendiri yang perlu peka dan mencorakkan akaun pinjaman kita sendiri . Justeru, dengan panduan ini anda akan ditunjukkan langkah demi langkah untuk menjimatkan wang dan memendekkan tempoh pinjaman perumahan anda. Suatu pelaburan yang amat berbaloi-baloi untuk anda . Bertindaklah sekarang dan anda akan:
 
menjimatkan puluhan malahan ratusan ribu Ringgit Malaysia.
memendekkan tempoh pinjaman perumahan anda.
mencipta asset dan net worth dengan lebih cepat.
melangsaikan pinjaman anda sebelum bersara.  
boleh menambahkan asset dengan penjimatan tersebut.
Melangsaikan pinjaman anda sebelum pendidikan tinggi anak-anak.
boleh menikmati hidup tanpa bebanan kewangan.
Tahukah anda...
Mr X yang membuat pinjaman RM 100,000 boleh menjimatkan jumlah pinjamannya sehingga RM 50,000 semudah A,B,C.

Anda akan ditunjukkan bagaimana ...
Mr Y yang membuat pinjaman RM 300,000 dapat menjimatkan jumlah pinjamannya sehingga RM 154,987 dan memendekkan tempoh pinjamannya sehingga 8 tahun 11 bulan  dengan  teknik JPR secara  santai !!!
Ilmu ini mungkin perlukan masa yang lama untuk dikuasai dan anda juga mungkin terpaksa membelanjakan ribuan ringgit untuk mendapatkannya. Tak perlu buang masa dan wang yang banyak untuk semua ini kerana saya telah permudahkan bagi anda . Ya, kini panduan jimat pinjaman rumah akan membongkarkan segalanya!!!



Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse