Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Isnin, 31 Mac 2014

PANDUAN BISNES MENJANA INCOME RIBUAN RINGGIT MELALUI EBAY !

"Rahsia Bagaimana Seorang Pekerja Sibuk & Tiada Pengalaman Dalam Bisnes Internet Pada Asalnya, Mampu Menjana Income RM1000-RM3200 Sebulan Secara Konsisten Dengan Menjual ______ Di eBay Walaupun Secara Part-Time & Santai. Anda Pun Boleh Lakukannya!"


Anda akan didedahkan dengan segala rahsia sulit langkah-demi-langkah yang selama ini tersimpan-rapi bagaimana anda mampu menjana pendapatan hingga 4 angka sebulan dengan menjual produk-produk permainan di eBay walaupun anda seorang ZERO knowledge tentang bisnes internet dan eBay!

Kenapa Nak Buat Untung Besar & Lumayan Kena Jual Mainan Di eBay?

ebay
Terus-terang saya katakan, laman web eBay.com ialah ‘lubuk duit’ di dunia Internet yang sangat-sangat lumayan. Ianya boleh diibaratkan sebagai lombong emas di dunia online.

Berikut saya kongsikan bersama anda beberapa statistik serta fakta perihal tentang eBay ini, mengapa ianya digelar sebagai ‘lombong emas online’:
Laman eBay.com mempunyai 147 juta ahli berdaftar dari seluruh dunia sedangkancuma 17% sahaja ialah PENJUAL.
Ya, ini bermakna bakinya 83% iaitu seramai 122 juta orang ahli yang berpotensi menjadi pembeli atau pelanggan anda! Mereka masuk ke eBay setiap hari dengan niat untuk membeli sesuatu mengikut minat mereka.
Bayangkan prospek pasaran anda seramai 122 juta orang dari seluruh duniatelah tersedia ada untuk nak ‘bagi duit’ kepada anda & membeli produk-produk yang anda tawarkan.
Sebab itu dikatakan anda tak perlu cari trafik dah dan tak perlu nak penat-penat buat aktiviti dan pelbagai teknik “Promosi, Promosi, Promosi” secara online.
Mengikut laporan terbaru dari Internet Marketing Center: “Pembeli-pembeli di eBay telah membelanjakan wang mereka sebanyak USD4 billion setiap bulan dengan purata 3 juta barangan dijual setiap hari di eBay!”
 

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse