Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Khamis, 27 Mac 2014

CARA MENJALANKAN BISNES DAN PERUSAHAAN CENDAWAN PALING MUDAH


Adakah anda menghadapi masalah dalam mengusahakan bidang pertanian? Tidak ada masa untuk belajar secara praktikal, menghadiri kursus dan sebagainya?
Anda tahu bahawa kini pertanian telah jauh ke depan dalam dunia perniagaan. Bidang pertanian agak unik dan subjektif kerana setiap tanaman mempunyai agronominya tersendiri. Hanya yang berpengalaman dan pakar sahaja yang boleh mengusahakan dengan jayanya.
Namum bukan semua tanaman yang memerlukan kepakaran yang tinggi. Teknikel memang menjadi penyebab utama dalam sesuatu perkara tapi ia bukanlah penghalang kepada kejayaan seseorang. Dengan maklumat dan ilmu yang ada, sebarang bentuk yang akan dilakukan akan menjadi mudah, senang dan kejayaan menanti anda.

    
E-Book ini disediakan sebagai siri panduan kepada bakal pengusaha yang berminat dalam perusahaan cendawan ini. Kebanyakan maklumat yang disampaikan ini adalah telah dilakukan secara kecil-kecilan.
Dengan berbekalkan ilmu yang ada dan kebanyakan dari bertanya kepada pengusaha-pengusaha cendawan yang telah lama bertapak dalam perniagaan ini, kami mencubanya sendiri. Hasilnya amat menggalakkan sehinggakan tidak dapat memenuhi permintaan yang tersedia ada. 
Dengan pasaran yang menggalakkan ini, kami ingin berkongsi dengan mana-mana individu atau bakal pengusaha yang berminat dalam bidang perusahaan cendawan ini. Maka dengan itu, kami hasilkan ebook ini hasil dari pengalaman kami sendiri sebagai panduan sebagaimana yang telah kami lakukan.
Ebook yang kami sediakan mengambil kira 10 langkah yang mesti diikuti satu persatu. Dalam ebook ini juga, maklumat pembekal peralatan dan keperluan dalam proses penyediaan cendawan akan disertakan bersama. Ini untuk memudahkan individu yang berminat akan terus berusaha menyediakan perusahaan ini dengan secepat mungkin. Maklumat ini amat sukar untuk didapati dan mereka adalah juga pembekal kepada kami.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse