Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Isnin, 19 Disember 2011

BENARKAH PELAJAR UNISEL MATI GANTUNG DIRI..?


Tekejut kejap bila orang upload gambar ni kat twitter tadi….Memang semua orang ada masalah, tapi bunuh diri bukan penyelesaiannya. Sanggup bunuh diri untuk lari dari masalah sehingga sanggup mencabut nyawa sendiri?

Di atas adalah gambar seorang pelajar UNISEL berbangsa India yang membunuh diri dengan menggantungkan dirinya pada kipas. Dipercayai mangsa telah pun mati selama 4 hari dan baru disedari oleh rakan sebilik beliau. Punca beliau membunuh diri masih belum diketahui dan identiti masih belum dikenalpasti.
- Nama mangsa Ramnath dan baru berusia 19 tahun
- Mangsa merupakan pelajar Unisel Bestari Jaya Campus (Batang Berjuntai)
- Kemungkinan mangsa bunuh diri disebabkan putus cinta atau mendapat result exam yang teruk.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia x tengok citer 3idiots ke?

sallyallysa berkata...

assalammualaikum , tlg admin remove gambar ni..kita sama2 Islam tau bunuh diri tu salah. tp tolong hormati perasaan keluarga dan rakan2 mendiang..tk

Tanpa Nama berkata...

Please delete this picture as this case still under police investigation. Understand the family members feelings. Pls....

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse