Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Sabtu, 17 Disember 2011

ANWAR IBRAHIM BOHONG KEPADA MAHATHIR..?






Kelmarin  Datuk Seri  Anwar Ibrahim  menyerang bekas bosnya  iaitu Tun Dr  Mahathir dengan membuat dakwaan fitnah bahawa bekas Perdana Menteri itu pernah menulis surat kepada Bank Dunia  untuk bantuan dana semasa krisis kewangan di sebuah majlis makan malam bagi memburukkan ETP yang dilaksanakan kerajaan .




Jangan mudah terpedaya dengan kata-kata oleh pemimpin seperti Anwar Ibrahim yang sudah banyak kali membohongi rakyat .  Seluruh negara tahu bagaimana  negarawan ulung Tun Dr Mahathir  telah berjaya menyelamatkan ekonomi negara semasa krisis  ekonomi  97 - 99 dengan kaedah sendiri dan tidak mengharapkan wang dari IMF & Bank Dunia .

 "  Saya minta dia ( Anwar )   tunjukan surat itu kalau dia ada ,  saya yang menolak Bank Dunia ...  Bank Dunia nak sangat bagi kepada  kita ... kalau mereka beri kepada kita maka kita akan menjadi hamba kepada mereka " 


Malah dengan nada tegas , beliau cabar Anwar bersumpah di dalam masjid dengan menjunjung Al Quran bersama dirinya .

" Suruh Datuk Seri Anwar bersumpah dalam masjid   dan junjung Al Quran , saya pun sanggup junjung Al Quran dalam masjid bersama-sama dengannnya " 


Penafian dan cabaran  oleh  Tun Mahatir  hari  ini membuktikan Anwar sebenarnya  bohong  . Tanpa bukti  surat yang didakwanya dihantar , maka  satu lagi fitnah  terbaru  oleh Anwar  kepada  bekas perdana menteri ini .



Lebih mengejutkan , Tun Mahathir juga mendedahkan bahawa beliau pernah menasihat Anwar jika beliau melakukan polisi &  cara IMF & World Bank mengatasi krisis kewangan tanpa bantuan dana,  duit untuk bayar gaji pegawai kerajaan pun tak cukup .

"  Anwar , kalau u buat macam ini , kita tidak ada duit yang cukup untuk bayar gaji pegawai kerajaan



Kesimpulannya , hari ini pembohongan Anwar Ibrahim yang memang terbukti barua IMF & Bank Dunia telah kantoi dan dibidas oleh Tun M . Untuk menutup dirinya yang sering dituduh agen Amerika & Yahudi , beliau menuduh pulak negarawan ulung ini dengan fitnah tak masuk akal .

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse