Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Selasa, 28 Jun 2011

I'm on fireee! I have collected my KMs, and I'm ready to win the iPad 2! What about you?! #Churp2race

I'm on fireee! I have collected my KMs, and I'm ready to win the iPad 2! What about you?! #Churp2race

The Great Churp Churp Race is back! Race under bright lights and CHOOSE your rewards!

So step on it, start inviting your friends to join the race andshare campaigns because it's gonna be nan intense night race! An iPad 2, a Canon EOS 550D, a HTC Desire, Churp Churp exclusive merchandise and a pair of movie passes awaits you!


Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse