Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Jumaat, 20 Januari 2012

JAWATAN KOSONG TERKINI UNIVERSITI MALAYA 2012

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia untuk mengisi kekosongan jawatan berikut di Universiti Malaya :

1. PEGAWAI PENYELIDIK GRED Q1-1
2. PEGAWAI PENYELIDIK SOSIAL GRED N1-1

CARA MEMOHON:

 Permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan borang permohonan yang boleh di muat turun dari laman web Institut Pengurusan & Pemantauan Penyelidikan (IPPP) http://www.ippp.um.edu.my dan mengemukakan borang yang lengkap diisi ke alamat berikut dengan menyatakan nama jawatan yang dipohon di bahagian atas sampul surat berkenaan:

Pejabat Pengarah
Institut Pengurusan & Pemantauan Penyelidikan (IPPP)
Blok C, Aras 3
Bangunan Institut Pengajian Siswazah,
Universiti Malaya, 50603 Kuala Lumpur.

Permohonan daripada pegawai yang sedang berkhidmat dalam perkhidmatan Awam, Badan Berkanun atau Kuasa-Kuasa Tempatan hendaklah dikemukakan melalui Ketua Jabatan masing-masing bersama-sama Kenyataan Perkhidmatan yang terkini serta laporan penilaian prestasi.
Permohonan yang lengkap diisi hendaklah dikemukakan bersama 4 salinan sijil/lampiran dan curriculum vitae yang mana berkenaan.

Tarikh Tutup Permohonan : 20 JANUARI 2012

Maklumat lanjtu iklan jawatan sila KLIK SINI
Borang Jawatan sila KLIK SINI

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse