Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Isnin, 16 Mac 2009

MALAM ANUGERAH PENDETA `09

MALAM ANUGERAH PENDETA 2009


salam.
Alhamdullilah MANDETA `09 telah berakhir semalam dengan jayanya.MANDETA `09 merupakan projek terbesar kolej kediaman ungku aziz UM.MANDETA atau disebut sebagai MALAM ANUGERAH PENDETA merupakan dinner kolej ungku aziz.Tahun ini merupkan kali kedua MANDETA diadakan.sepanjang malam anugerah ini,semua berjalan lancar.sangat banyak pengalaman dan suka duka di dalam MANDETA ini,tetapi hasil kerjasama seluruh warga MANDETA menampakkan hasil yang lumayan.semuanya dapat dijalani seperti yang telah dirancangkan sebelum ini.bermula pada pukul 8.30 mALAM ketibaan tetamu dan perarakan masuk ke grand nirwana ballroom,crown plaza mutiara hotel merupakan detik berlangsungnya malam yang penuh gilang gemilang ini.perasmi pada malam ini adalah Datuk dr azarae haji idris iaitu TNC HEP DAN ALUMNI UNIVERSITI MALAYA sendiri serta isteri.Turut menjadi tetamu vip pada malam ini ialah DATUK DR JAMIL MAAH ,TNC PENYELIDIKAN DAN INOVASI UM serta PENGETUA KOLEJ UNGKU AZIZ,DR ABDUL JALIL OTHMAN.
tetamu diarak masuk diiringi pasukan beg pipe diatas karpet merah yang terbentang menghala ke meja tetamu pada malam ini.
tema yang digunakan pada malam ini ialah career and profession black and white.antara yang menarik perhatian pada malam ini adalah gimik perasmian dan juga gimik pengerusi majlis.
persembahan daripada tarian kreatif kolej juga tidak kurang hebatnya diikuti dengan persembahan nasyid oleh kumpulan DA`IE serta yang menghangatkan lagi suasana ialah tarian hip hop oleh kumpulan DJ CREW..persembahan terakhir ialah daripada artis undangan khai dan rosmah.cabutan bertuah dan penyampaian anugerah juga berlangsung dengan penuh jayanya.
TAHNIAH KEPADA SEMUA FAMILY MANDETA `09!!!!!!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam..
bukan rosmah ek..
tp rosma..
nnti nagis dia kalo bc blog nih~
:)

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse