Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Jumaat, 28 Ogos 2009

pelantikan JTK DAN JIK SESI 09/10

hari ini 28.08.2009 merupakan watikah pelantikan JTK DAN JIK KOLEJ KEDIAMAN SESI 2009/2010 yang telah disempurnakan oleh TNC HEP DAN ALUMNI UM prof madya Datuk Dr Azarae Hj Idris bertempat di dewan kuliah utama Akademi Pengajian Islam UM.

walaupun mengalami kemalangan dan sedikit kecederaan,namun ayahnda datuk sanggup hadir untuk watikah perlantikan ini kerana melihat kepada kepentingan barisan kempimpinan kolej kediaman di Universiti Malaya ini.

Kempimpinan mahasiswa di peringkat kolej kediaman sangat penting kerana menjadi orang tengah diantara para pelajar dan pihak pentadbiran.malah,keceriaan dan keamanan serta ketenteraman di kolej kediaman adalah menjadi tanggungjawab utama barisan kempimpinan kolej kediaman.

kemimpinan pelajar ini sangat diperlukan bagi menjana masa depan negara yang lebih efisyen dan dinamik.

kolej-kolej kediaman menjadi satu wadah interktif untuk mereka mengasah dan melaksanakan tanggungjawab kempimpinan yang telah diberikan.

pemimpin yang hebat dan disegani adalah pemimpin yang sentiasa sabar dan bijaksana dalam melaksanakan sesuatu perkara.

kaedah komunikasi merupakan rahsia yang menjadi ramuan sempurna dalam meningkatkan kemahiran kempimpinan.

mendapat taklifan sebagai TIMBALAN PRESIDEN 1 kolej kediaman ungku aziz menjadi satu tanggungjawab kepada saya untuk melaksanakan amanah dan tanggungjawab yang telah diberikan.

dikesempatan ini jugai ingin mengucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut kemerdekaan yang ke 52.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse