Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Jumaat, 30 Mei 2014

GAMBAR DAN VIDEO WARGA ASING YANG MEMBUNUH KANAK-KANAK YANG DI POTONG KEPALANYA DISEBARKAN

Perhatian kepada Rakyat Malaysia terutama kepada Ibu Bapa.

Thsl rpt/19113/14
Sek. 302 KK

Pgadu: Anggota Pust Kawalan IPD Dwangi.

Fakta Kes :
Pada 29.5.14 jm lk 2100 hrs , tlah terima maklumat brkenaan tlah trjumpa satu mayat di kawasan tepi sungai Klang dipercayai seorang kanak2.

2. Siasatan Awal
Pihak polis telah jalankan siasatan awal dan dapati satu mayat dipercayai perempuan di jumpai tertiarap dan kepalanya putus dan berada berdekatan kakinya.

Pemeriksaan pihak Forensik, dapati mayat trsebut adalah kanak2 perempuan dan semasa dijumpai masih memakai seluar panjang putih dgn pampers dan tidak berbaju. Terdapat kesan potong dileher dan belakang tengkorak pecah. Tiada luka luar lain.
Dijumpai ditmpat kjadian adalah 1. Sandal hitam (dipercayai milik saspek), 2. Sepasang Sandal kanak2 hitam hijau, 3. Baju kanak2 tidak berlengan warna putih, 4. Tali pengikat rambut dan 5. Serpihan ceramic (dipercayai diguna utk potong leher mangsa ).

3. Maklumat seterusnya tlah membawa (1) P M dipercayai ibu mangsa dikenali sbg SITI SALMY BT SOIB , KP 820211-14-6100.

Menurut SITI SALMY, dia lepak bersama kwn2 di tkt 4 Kotaraya lk jam 3 -4 pm . SITI SALMY kemudiannya tlah pergi ke tandas dan minta kawan2nya jagakan anaknya sebentar. Apabila kluar 5 minit kmudian dpti anaknya tiada. Mreka tlah mncari tp tdk jumpa, sehinggalah pnemuan mayat kanak2 ini.

Temuduga ke atas SITI SALMY tlah dijalankan dan dia tlah berikan deskripsi anaknya. ( dapati bersamaan dgn mangsa ).

Mnurut SITI SALMY anaknya bernama SITI SOFFEA EMELDA berumur 2 tahun 6 bulan.

Keterangan Saksi.
Saksi (2) orang Sabahan, mngatakan mereka nampak (1) L WN asing mendukung mangsa berjalan meredah rumput di tebing sungai l, mangsa tidak berbaju dan masih hidup. Kmudian, saksi nampak saspek tlah cekik mangsa menekan ke tanah dan kmudiannya mengambil objek sperti ceramic dan memukul ke arah kepala mangsa. Saksi tlah panggil Polis Bantuan Public Bank berdekatan, dn bila menyedari kedatangan Polis Bantuan, saspek tlah trjun ke sungai Klang dan dibawa arus.











Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse