Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Selasa, 15 Januari 2013

DOKTRINISASI SYARIFAH ZOHRA DIMALUKAN OLEH MISS BAVANI! LISTEN TO ME..!!!!!

DOKTRINISASI syarifah zohra ke atas mahasiswa UUM dalam forum mahasiswa yang dianjurkan di universiti berkenaan kini menjadi perbualan hangat di seluruh negara terutama di laman sosial.
Keberanian seorang mahasiswi UUM miss bavani menjadikan forum berkenaan semakin hangat apabila hak sebagai seorang mahasiswa dinafikan oleh seorang yang berpelajaran oleh syarifah zohra ini.Siapa syarifah zohra ini? PENGERUSI SUARA WANITA SATU MALAYSIA (katanya...hahaha)...

Apa yang berlaku ini mencerminkan bagaimana hak bersuara seorang mahasiswa telah dinafikan malahan telah diaibkan dirinya dikhalayak ramai.apa perasaan syarifah zohra ini apabila diperlakukan sebegitu rupa di khalayak ramai....?..anda juga manusia..!..bukan haiwan yang tidak berperasaan..malahan haiwan juga ada perasaan...!!!!!

Sejauh mana ko tak bersetuju dengan pandangan miss bavani seorang mahasiswa UUM itu..ko memang tidak ada hak untuk menghina dan menghalangnya untuk memberikan pandangan berkenaan perkara yang diyakininya...!

Universiti adalah tempat untuk melahirkan intelektual.Universiti bukan tempat untuk mahasiswa menerima bulat-bulat segala ilmu dan maklumat yang diterima.mahasiswa sendiri yang harus bijak menilai sama ada perkara yang diterima atau diberikan itu benar ataupun tidak.sebab itu mahasiswa mempunyai pandangan yang berbeza...

apabila engkau telah mendoktrinkan mahasiswa bahawa :-

2+2=5

Tapi masih ada yang berani bersuara untuk menyatakan bahawa :-

2+2=4

Mahasiswa tidak bodoh dan mudah diperbodohkan...mahasiswa harus dihormati pandangan dan pendapat..walaupun mahasiswa berbeza pendapat tetapi kami tidak pernah dinafikan hak untuk bersuara untuk menyatakan kebenaran..!!!!!!!

PENULIS SMART GENERATION MEMOHON CIK SYARIFAH ZOHRA UNTUK MEMOHON MAAF SECARA TERBUKA!!!!!!







7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

siapa perlu respect SZJ tu? melalut dan kelaut... buka mata wahai rakan mahasiswa....

Unknown berkata...

respect ms bavani, mohon share

RJ berkata...

respect need to be earned, not given.

Tanpa Nama berkata...

respect bavani, that stupid lady talk abt animal.. listen listen listen listen listen, what is this..

Tanpa Nama berkata...

Cube fikir dalam2 sikit.
Selame ni cine, india ade ke respect kite melayu ni( i mean in real life).
Xde. Sikit pun xde. Kite dihenyak-henyak je.
Daripada point yg disampaikan Bawani tu, cube fikir umur 19-22 boleh nampak ke isu-isu macam tu siap fakta walaupun xberapa tepat.
Mesti ade pihak yg eksploitasi budak tu.
Lagi 1, orang melayu islam kite ni memang memerlukan orang-orang berani macam Sharifah ni.
Dalam banyak isu lain, ade orang melayu islam kite ni nak marah bile orang lain sentuh hak kite. Xde jugak. Sembang je lebih, telur masuk ke dalam.
Nampak rasis,semestinya. Ini yang kite perlukan untuk survival melayu.
Jangan sampai diorang dah dapat kuasa, tahu la korang kat mane lepas ni kalau xjadi kuli, korang berambus la dari Malaysia(Tanah Melayu xde dah). Fikir-fikirkan la.

Tanpa Nama berkata...

korang cari kat youtube cam ner mat lutfi kupas hal ni..dan pesanan terakhir dihujung klip tersebut memang terdapt kebenaran..sampai bila nak berada di takuk lama??wake up..sebab sayangkan negaralah mereka berani bersuara..kerana mereka nak negara lebih maju kehadapan..jgn libatkan isu perkauman kerana isu ini terjadi disebabkan rasa tak puas hati kepada peceramah yang membawa forum lebih kearah politik..wake up..tajuk forum lain tp si Sharifah menjadi duta politik pulak..sigh!!

b berkata...

kite "dihenyak-henyak" oleh org india?? sejak bila?

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse