Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Rabu, 27 Mei 2009

syurga cinta


wah....mesti ramai yang dah berpeuang untuk menonton cerita syurga cinta arahan ahmad idham inikan?
memang best....sesiapa yang belum lagi menonoton.ambilah kesempatan untuk menonton keseluruhan movie ini.apa yang penting adalah penghayatan di dalam cerita ini.kalau di lihat dari segi lakonan masih banyak kelemahan terutama lakonan heliza,tetapi mungkin sebabn dia masih baru dalam dunia perfileman ini.
pendekatan yang di bawa oleh pengarah dan juga penerbit cerita ini david teo sememangnya berkesan kepada remaja muda mudi yang sedang hangat bercinta.mungkin agak keterlaluan dari segi lakonan di kelab tetapi mungkin inilah pengajaran yang ingin disampaikan,cuma yang tidak baiknya meruntuhkan dan mengoyak budaya melayu yang bersopan santun dan lemah lembut.inilah budaya barat yang menyelar masuk ke tanah air dan membawa hedonisme lantas merosakkan pemikiran muda mudi melayu.
dalam cerita ini banyak pangajaran terutama yang berkaitan dengan persoalan agama.mungkin cerita ini bukan sekadar lakonan tetapi sudah atau sedang belaku di negara kita.
percintaan bagi muda mudi kadang-kadang di lihat sebagai permainan tetapi sukar untuk mencari cinta yang sejati.
bagi mereka yang ingin mencari cinta sejati tontonilah syurga cinta....

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse