Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Isnin, 29 Disember 2008

kekejaman rejim zionis

rejim zionis ini selagi lagi menunjukkan kepada dunia kekejaman mereka dengan membedil penempatan penduduk di gaza.lebih daripada 250 orang yang disahkan meniggal dunia dan beribu-ribu yang cedera.

mereka memang kejam,membunuh kaum wanita dan kanak2 yang tidak berdosa...menghancurkan penduduk yang tidak berdosa.masihkah lagi boleh kita sebagai umat islam berdiam diri?menunggu sehingga mereka mahu menghancurkan bumi palestin?

amerika yang juga sekutu israil masih menyebelahi pengganas sebenar ini.menyalahkan pimpinan hamas.amerika merupakan pembohong dan pendusta dunia.

sudah jelas di depan mata kekejaman dan keganasan..tapi mereka ini buta tuli dan buka hati...langsung tidak memikirkan tentang kemanusiaan.kononnya memperjuangkan kebebasan dan hak kemanusiaan manusia sejagat....tetapi menyokong tindakan ini...

adakah kita mahu kezaliman ini terus berleluasa..rejim zionis ini harus dan patut dihukum..

ayuhlah seluruh bangsa dan agama yang memperjuangkan keperimanusiaan untuk kita mengutuk ke atas serangan israel di gaza ini.berjuang untuk menghentikan serangan ini...

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse