Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Isnin, 21 April 2014

PROMOSI NEO SOCKET :-ALAT PENJIMAT MINYAK KERETA TERBAIK DI MALAYSIA!








Neo Socket diperkenalkan di US - AS SEEN ON TV oleh company FuelShark adalah untuk menjimatkan kegunaan petrol kereta semasa berjalan. 
Fungsi Neo Socket : 
- Jimatkan kegunaan Petrol kereta
- Rendahkan consumption Power kereta
- Panjangkan hayat Batteri kereta 
- Tambah Horse Power kereta

Cara menggunakan Neo Socket :
1) Masukkan Neo Socket ke dalam socket rokok kereta ( cigarette socket )
2) Lampu LED dalam akan menyala, maksudnya ia telah berfungsi.

Berapa banyak Petrol dapat dijimatkan? 
- Menurut pengajian, Kereta mampu jimat 10% ~ 30% petrol dengan alat ni.
** CONTOH : Anda berbelanja RM 500 utk kegunaan petrol kereta sebulan, dengan menggunakan Neo-Socket, anda hanya perlu bayar RM 350 bagi pertrol sebulan, JIMAT RM 150 !


 ANDA MAHUKAN ALAT YANG BOLEH MENJIMATKAN PETROL KERETA ANDA?

DAPATKAN SEKARANG ! NEO SOCKET FUEL SHARK!
ALAT PENJIMAT MINYAK KERETA TERKINI!

MUDAH,KECIL DAN SELAMAT DIGUNAKAN..!!!!

HARGA PROMOSI DARIPADA KAMI HANYA RM 30 SAHAJA TERMASUK PENGHANTARAN..!!!! (RM 40 SABAH DAN SARAWAK)

YA..RM 30 SAHAJA TERMASUK KOS PENGHANTARAN...

CEPAT..DAPATKAN SEKARANG SEBELUM KEHABISAN STOK..!!!!

SEKIRANNYA ANDA MEMANG BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK INI ! SMS SAHAJA KEPADA NO TEL 0133041806 TAIP SAYA BERMINAT `` NEO SOCKET PENJIMAT MINYAK KERETA!`` NAMA DAN KAWASAN ANDA!

CEPAT..DAPATKAN SEKARANG..!

DENGAN HARGA PROMOSI RM 30 SAHAJA TERMASUK POSTAGE!

RM 30 SAHAJA..!!!!..TERENDAH DI PASARAN..!!!!!

CARA PEMBAYARAN :-

PEMBAYARAN BOLEH DI BUAT MELALUI MAYBANK ATAU CIMB BANK

CIMB-NO AKAUN 03110019562528 (MOHD ASRI ZULKIFLI)

MAYBANK-NO AKAUN 164593084919 (MOHD ASRI ZULKIFLI)

SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT BARANG AKAN TERUS DI HANTAR PADA HARI BEKERJA...

SMS : NAMA / ALAMAT PENGHANTARAN/ DAN BUKTI TRANSAKSI KE NOMBOR 013-3041806

SEDIKIT PENGENALAN MENGENAI PRODUK INI :-




Panduan Menggunakan NEO SOCKET


1. Masukkan MPC ke tempat pencucuh rokok/soket.

2. Hidupkan enjin.

3. Lampu LED akan menyala apabila enjin dihidupkan. Pastikan tempat pencucuh rokok anda dalam keadaan baik atau berfungsi.

4. Apabila lampu LED  menyala, bermakna alat NEO SOCKET tersebut telah mula berfungsi untuk kenderaan anda. Anda perlu memastikan lampu LED sentiasa menyala apabila enjin dihidupkan. Keadaan ini mungkin anda tersentuh secara tidak sengaja menyebabkan ia menjadi longgar dan lampu padam.

5. Jangan cabut  NEO SOCKET semasa enjin hidup. Untuk mencabut NEO SOCKET, matikan enjin, cabut kunci dan pastikan lampu MPC telah padam sepenuhnya.

6. Boleh biarkan sahaja NEO SOCKET berada di tempat pencucuh rokok sepanjang masa.




Neo Socket adalah teknologi terkini, ciptaan penemuan dan peranti berpaten yang boleh menjimatkan penggunaan bahan api sebanyak 10-30 %. 100 % peranti Jepun dibuat pertama kali dilancarkan di Hokkaido , Jepun dan ia kini digunakan di Amerika Syarikat, Kanada , Australia , United Kingdom , Jerman, Perancis , Timur Tengah dan Asia.

Neo Socket juga membantu meningkatkan enjin pecutan kereta dan prestasi ke atas peralatan kenderaan seperti radio, penghawa dingin dan lampu. Ia juga menyediakan kuasa kuda lebih , hayat bateri lebih lama dan tindak balas throttles lebih tinggi. Neo Socket , memberikan enjin kereta lebih bersih dan membantu mengurangkan pelepasan karsinogen yang bertanggungjawab untuk Perubahan Iklim Global (GCC ). Ini bermakna kurang pencemaran dan udara yang lebih bersih. Neo Socket terbukti selamat, mudah dan mudah untuk digunakan. Hanya plug-in ke dalam rokok 12V yang lebih ringan daripada kereta anda dan Neo Socket mula berfungsi serta-merta.

Elektrolisis Pemeluwap / Kapasitor

Merupakan komponen pasif elektrik yang boleh menyimpan tenaga dalam medan elektrik di antara sepasang pengalir (dipanggil " plat "). Proses menyimpan tenaga dalam kapasitor dikenali sebagai " mengecas " , dan melibatkan cas elektrik magnitud sama, tetapi kekutuban yang bertentangan , membina pada setiap plat . Keupayaan kapasitor untuk menyimpan cas diukur dengan kapasitan , dalam unit farads .

Kapasitor sering digunakan dalam litar elektrik dan elektronik sebagai alat tenaga simpanan. Ia juga boleh digunakan untuk membezakan antara frekuensi tinggi dan frekuensi rendah isyarat.Alat ini amat berguna dalam penapis elektronik. Kapasitor praktikal mempunyai rintangan siri , bebas dari kebocoran , siri kearuhan dan sifat-sifat yang tidak sesuai yang lain tidak terdapat dalam teori , ideal, kapasitor.

Kapasitor terdiri daripada dua elektrod konduktif, atau plat , dipisahkan oleh dielektrik , yang menghalang caj daripada bergerak secara langsung antara plat. Bagaimanapun ia tidak boleh bergerak dari satu plat kepada yang lain melalui litar luar , seperti bateri disambungkan antara terminal

Pemusatan Elektrik

Apabila mana-mana sambungan luaran disingkirkan , caj ke atas plat berterusan. Caj dipisahkan menarik antara satu sama lain, dan medan elektrik hadir antara plat. Pemuat praktikal yang paling mudah terdiri daripada dua luas rata,  selari dipisahkan oleh lapisan dielektrik nipis.

 Penyimpanan Tenaga

Kapasitor boleh menyimpan tenaga elektrik apabila diputuskan sambungan daripada litarnya mengecas, jadi ia boleh digunakan seperti bateri yang sementara. Kapasitor biasanya digunakan dalam alat-alat elektronik untuk mengekalkan bekalan kuasa manakala bateri yang diubah. ( Ini menghalang kehilangan maklumat dalam memori yang tidak menentu. )

Dalam sistem audio kereta , kapasitor besar dari 0,5 kepada lebih 100 farads digunakan untuk menyimpan tenaga untuk penguat untuk digunakan pada permintaan.

Seperti Bateri 

Kapasitor bertindak seperti bateri simpanan kecil yang mengenakan cas dan ditukarkan kepada tenaga dengan cepat. Diperbuat daripada dua plat yang dipisahkan oleh penebat nipis atau kadang-kadang udara , apabila satu plat dicas negatif dan positif yang lain . Apabila kuasa diperlukan, litar dihidupkan untuk menjalankan kuasa semasa antara plat, dan caj yang dilepaskan. Lihat ultracapacitor .

Peringatan
Sila rujuk pensijilan nombor paten sebelum membeli apa-apa gas atau bahan api penjimat lain.



Test Location: National University, Japan
Test Vehicle: Daihatsu MOVE 4WD
Test System: Cycle of: Idling 60 seconds, accelerate up to 3000rpm and drive for 10seconds. For period over 10 min. measuring time and fuel flow.
Analysis: Test analysis showed that the fuel consumption rate improved by 15.3% with the use of Neo Socket. Neo Socket compensates and stabilizes the voltage supply, the results shows an improvement in fuel consumption. Different Vehicle types, models and year of the vehicle will affect results.
Vehicle Model
Without
Neo Socket (KM/l)
With
Neo Socket (KM/l)
Toyota Yaris
17.5
19.3
10%
Honda Accord
13
15
15%
Nissan Micra
12
14.5
21%
Suzuki Lapin
11
13.5
23%


Keputusan Neo Socket Test - Eksperimen di National University

Neo Socket Prosedur Ujian

Tempat: Universiti Kebangsaan
Kenderaan: Daihatsu Pindah 4WD
Prosedur:
Tinggal terbiar selama 60 sec.
Mempercepatkan sehingga 3000rpm
Pastikan memandu selama 10 sec.
Ulangi 1-3 selama 10 minit.
Mengumpul data.

Kesimpulan Profesor itu

Daripada ujikaji di atas, dengan Neo Socket meningkat sebanyak 12.3%. Dengan  Neo Socket Hi-Gred meningkat sebanyak 15.3%.

Neo Socket mengurangkan risiko membuang bahan api dengan menstabilkan turun naik beban enjin. Walau bagaimanapun, kecekapan Neo Socket mungkin berbeza-beza bergantung kepada kenderaan yang anda memandu.

Produk ini telah diuji dan selamat untuk digunakan kepada semua jenis kenderaan sama ada menggunakan petrol, diesel, dan NGV dengan harga yang mampu milik iaitu RM 30.00 ( Semenanjung Malaysia ) dan RM 40( Sabah dan Sarawak ). 

Antara kelebihan menggunakan Alat NEO SOCKET ini ialah :

Tanpa perlu Pengubahsuaian pada enjin dan Pembelian sekali sahaja
Telah diuji dan Sesuai untuk semua jenis kenderaan.
Menjimatkan minyak (bahan api) 30% dan ke atas.
Tidak memerlukan penjagaan yang rapi.
Pemasangan yang amat mudah (cucuk di tempat rokok).
Meningkatkan kuasa.
Meminimakan penggunaan bateri. Oleh itu, dapat memanjangkan jangka hayat bateri.
Menambah kecerahan lampu.
Menstabilkan arus elektrik kenderaan.
Melindungi sistem elektronik kereta (spark plug tahan lebih lama). Merendahkan suhu air cond (suhu lebih sejuk)
Mengurangkan tekanan injin (injin lebih senyap).

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse