Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Sabtu, 5 April 2014

PANDUAN DAN CARA JANA INCOME DARIPADA INTERNET SAMBIL ANDA ONLINE !



 Selama ini ramai sangat dah orang menghadap laptop tapi buat benda tak berfaedah. Guna laptop nampak macam korporat. Keluarkan ipad dan wifi semata-mata nak jenguk gambar kawan. Ada internet sekadar digunakan untuk menonton video yang bukan-bukan dan lihat perkembangan artis.

            Nak masuk hujung bulan, dah mula ‘puasa’ dan jimat macam-macam. Masa tu pulak datang bil internet minta bayar secepat mungkin termasuk yang dah tertunggak.
            Tiap-tiap bulan cerita yang sama saja terjadi. Kena ikat perut sebelum gaji, lepas tu duit banyak bayar ke bil telefon yang dah semakin melambung sebab ambil pakej Internet. Sedangkan Internet tu tak bawa masuk duit pun!

Inilah masalah RAMAI ORANG!

 

            Jangan risau, hari ni saya bukan nak ajak masuk MLM atau pergi cari orang untuk ajak melabur yang bukan-bukan.
            Hari ni saya nak ajak berbincang tentang masa depan anda. Ya, anda yang sedang membaca di laman ini. Bukan orang lain. Kewangan anda, dan masa depan anda. Pendek kata, tentang bagaimana anda boleh ubah ‘kisah’ sama setiap bulan yang asyik tak cukup duit tu kepada mendatangkan pendapatan sehingga puluhan ribu ringgit melalui Internet.

TAK MUSTAHIL!!


Kita sedia tahu networking memang penting dalam perniagaan. Dan kebanyakan masanya, bila sebut networking, kita fikir offline punya network.
Kini, dengan kehadiran web2.0, networking di bawa to a different level dengan kekuatan Internet. Dan pastinya ramai telah sedia mengetahui tentang laman web “social networking” seperti Facebook, Twitter, LinkedIn dan sebagainya…


Tip kali ini untuk perniagaan Internet adalah untuk kita take advantage of these social networking sites untuk perkembangkan perniagaan. Cuma, perlu ingat, di social networking sites juga mempunyai etika yang perlu dipatuhi terutamanya mengenai spamming.
Bayangkan, dengan kekuatan Internet, lamanweb social networking ni boleh mengembangkan jaringan kenalan kita exponentially. Contoh, kawan kita akan perkenalkan kita pada kawan mereka, dan kawan mereka akan perkenalkan pada kawan yang lain… dan seterusnya. Dengan kenalan network yang besar, maka lebih ramai orang mengenali anda, dan lebih ramai mengetahui tentang perniagaan anda.


Cuma, satu tip dari saya… di laman web social networking ni, tujuan utama adalah untuk mengenali orang dan orang mengenali kita sebagai “usahawan”. Maka, tujuan utama social networking sites ni bukan untuk promosi perniagaan! Tetapi, ia akan menjadikan kita lebih dikenali, jenama kita lebih dikenali dan secara tak langsung, perniagaan juga akan dikenali.
ANDA MAHU BELAJAR BAGAIMANA MAHU BISNES ONLINE DI INTERNET?SILA LAYARI LAMAN INI.!!!!!

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse