Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Sabtu, 7 Jun 2014

AWAS! BAHAYA GUNAKAN SMARTPHONE KETIKA SEDANG DI CAS!

 

 

Budak Meninggal Dunia Kerana Smartphone

Seorang kanak-kanak di Mumbai maut apabila telefon bimbitnya meletup. Mangsa mengalami kecederaan yang teruk di bahagian pipi dan tapak tangan kanan. Sebelum kejadian, kanak-kanak malang itu dikatakan menjawab panggilan dari telefon bimbit yang sedang dicas.

 Sewaktu menjawab panggilan tersebut, telefon bimbit berkenaan bergetar dengan kuat lalu baterinya meletup mengakibatkan pipi dan tapak tangan mangsa terbakar. Akibat dari insiden itu, kanak-kanak malang terbabit meninggal dunia akibat kecederaan teruk di bahagian kepala.
Ambil iktibar dari kejadian ini. Rata-rata pengguna telefon bimbit di negara kita gemar menggunakan telefon bimbit sewaktu di cas. Perkara ini boleh terjadi pada mana-mana jenis telefon bimbit. Ingat, malang tidak berbau.

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse