Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Jumaat, 27 Februari 2015

SENARAI PEMBEKAL (SUPPLIER) BARANGAN UNTUK JUALAN ANDA!



Jika Ya!
Anda kini berada di halaman yang tepat sekali untuk mengetahui & menjawab persoalan diatas


Baiklah! Saya akan memberikan informasi sedikit tentang pembekal. Pembekal adalah orang yang membekalkan sesuatu produk kepada peruncit/peniaga/usahawan yang terlibat didalam perniagaan. Tetapi tidak semua pembekal memberikan maklumat lengkap perniagaan mereka kepada khalayak umum. Ini adalah kerana mereka mencari sendiri peniaga tertentu yang mereka rasa sesuai untuk mendapatkan/menjual produk mereka.
Oleh disebabkan itu, ramai peniaga/peruncit/usahawan agak sukar untuk mendapatkan lebih daripada satu pembekal untuk membekalkalkan produk kepada pelanggan.
Ada yang pernah tertipu oleh pembekal yang tidak bertanggungjawab dan ada juga yang sudah mati akal untuk mencari pembekal-pembekal ini.
Dibawah merupakan contoh-contoh yang menyebabkan rakyat di Malaysia ini malas atau tidak mahu menjalankan perniagaan atau menjadi usahawan sepenuh masa:
  • Sukar mendapatkan bekalan produk daripada pembekal
  • Sukar mencari pembekal yang betul-betul pembekal
  • Sukar mendapatkan lebih daripada satu pembekal
  • Sukar mendapatkan maklumat yang lengkap tentang pembekal seperti No. Telefon, Email etc…
  • Pernah ditipu oleh pembekal yang tidak bertanggungjawab
Diatas adalah sebahagian sahaja penyebab utama mengapa rakyat di Malaysia ini malas atau tidak mahu menjalankan perniagaan atau menjadi usahawan sepenuh masa.
Jadi, disebabkan oleh masalah-masalah yang dihadapi oleh ramai pihak untuk memulakan kerjaya sebagai usahawan, saya dengan rasa penuh ikhlas ingin membantu bakal-bakal usahawan dengan menghasilkan ebook yang bakal mengubah hidup anda menjadi seorang usahawan. Maka terhasillah ebook yang diberi nama:

“Koleksi Rahsia! Senarai Pembekal di Malaysia”
Senarai Yang Bakal Mengubah Hidup Anda Menjadi Seorang Usahawan
Senarai-senarai yang terkandung didalam ebook ini adalah maklumat yang saya sendiri perolehi sejak saya baru memulakan perniagaan pada tahun 2008 sehingga tahun 2011. Terdapat lebih daripada 150 senarai pembekal beserta maklumat lengkap pembekal dalam pelbagai bidang dan industri seperti:
  • Cenderahati Korporat
  • Alat Tulis
  • Pakaian
  • Sukan & Permainan
  • Percetakan
  • Dan banyak lagi.....
Kesemua senarai pembekal yang saya dedahkan ini adalah pembekal yang boleh dipercayai setakat ini. Ada diantara pembekal-pembekal yang tersenarai didalam ebook ini, merupakan pembekal utama saya sejak dari tahun 2008 lagi.
Saya berharap dengan adanya “Koleksi Rahsia! Senarai Pembekal di Malaysia ini” dapat membantu bakal-bakal usahawan atau sesiapa sahaja yang ingin mendapatkan atau mencari pembekal yang sesuai untuk perniagaan anda.
Sebelum saya pergi lebih jauh, saya ingin mengingatkan, ebook ini tidak mengajar bagaimana memulakan perniagaan, mengajar langkah demi langkah berjumpa atau menghubungi pembekal dan menjanjikan keuntungan yang lumayan untuk anda.
Ini adalah kerana, saya hanya membongkarkan rahsia yang selama ini tidak diketahui ramai tentang senarai-senarai pembekal/pemborong yang berada di Malaysia ini.
Saya hanya sarankan kepada mereka yang betul-betul ingin mengetahui senarai-senarai yang terkandung didalam ebook ini. Kepada mereka yang sudah lama menjadi usahawan atau peniaga, saya tidak galakkan sebab anda mungkin sudah mengetahui beberapa senarai yang terkandung didalam ebook ini. Namun jika anda ingin juga mendapatkan “Koleksi Rahsia! Senarai Pembekal di Malaysia” ini, amat saya alu-alukan.


Selepas anda mendapatkan ebook ini, anda akan:
  • Mengetahui senarai-senarai pembekal yang akan membuatkan anda tidak sabar memulakan kerjaya sebagai seorang usahawan.
  • Bergegas berjumpa dengan pembekal kerana berebut untuk menjadi orang pertama bekerjasama dengan pembekal/pemborong.
  • Tersenyum lebar memperolehi senarai-senarai yang selama ini tersembunyi disebalik bilik rahsia para usahawan atau peniaga yang sudah lama berkecimpung didalam dunia keusahawanan.
  • Secara automatik menjadi agen affiliate saya, yang hanya diberikan untuk 200 orang pembeli terawal sahaja (maksudnya: anda boleh menjana pendapatan walaupun tidak menjadi usahawan atau peniaga)




Mari kita lihat, berapakah harga yang saya tawarkan kepada anda bersempena dengan pelancaran ebook ini….
Bayangkan, senarai yang selama ini saya simpan daripada pengetahuan umum, kini bakal didedahkan kepada anda jika membelinya. Kalau nak ikutkan hati, saya akan letak harga RM350.00 sebab ini adalah rahsia yang selama ini saya simpan dari tahun 2008 lagi sampai sekarang.
Tetapi, untuk masa yang sangat terhad, saya hanya tawarkan harga:

RM250.00 sahaja
Harga yang saya tawarkan ini sangat-sangat berbaloi jika hendak dibandingkan dengan isi kandungan yang bakal anda perolehi. Usahawan lain mungkin akan mengenakan harga yang lebih tinggi lagi dan mungkin tidak akan memberikan senarai pembekal kepada anda. Ini kerana nilainya yang sangat tinggi dan usahawan lain dapat mengurangkan persaingan diantara usahawan lain di Malaysia ini.



Saya juga akan memberikan bonus-bonus yang sangat hebat bernilai ratusan ringgit dibawah secara percuma:
1. Adsense Templates
2. Banner Buddy
3. Bonus Articles
4. Panduan Daftar Syarikat
5. Html Editor
6. Impact Popup
7. Page Rank Explorer Pro
8. PayLock Generator
9. 2Produk  PLR/MRR
10. Software Ebook Cover
11. Software Membina Form
12. Top 100 Wordpress Plugins
13. Turbo Graphics Package
14. Tutorial Membuat Origami Papercraft
15. Video Tutorial Getresponse
16. Secara automatik menjadi agen affiliate senaraipembekal.com (Link pendaftaran akan dihantar ke email selepas melakukan pembelian)


Tunggu dahulu!
Oleh kerana ebook ini bakal mendapat sambutan hangat dipasaran, saya dengan sukacitanya menurunkan harga ebook “Koleksi Rahsia! Senarai Pembekal di Malaysia” kepada:
RM150

RM100

RM50 sahaja

psst: terhad kepada 200 orang pembeli sahaja & tawaran menarik disebalik butang "Tempah Sekarang"

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse