Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Sabtu, 26 Oktober 2013

UNTUK SEBARAN UMUM :-MENCARI AYAH YANG HILANG AKIBAT BUATAN ORANG

SALAM KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG SMART GENERATION
MOHON UNTUK SEBARAN GAMBAR :BANTUAN KEPADA SAUDARI NURUL HAFIZA ISMAIL DAN KELUARGA YANG SEDANG MENCARI AYAHNNYA AKIBAT BUATAN ORANG...

MEREKA SEKELUARGA TINGGAL DI FELDA TRIANG PAHANG..




AYAHNYA MENAIKI  TRITON WARNA HITAM NOMBOR PENDAFTARAN WSD 9950 

SESIAPA YANG TERJUMPA ATAU TERNAMPAK SILA HUBUNGI 017921529
  


Assalamualaikum..mintak jasa baik kawan-kawan..tolong doakan kesejahteraan ayah saya... Ni mesej terakhir y sy mak sy dpt dhantar dr telefon ayah saya.. "Kami nk pastikan awak x jumpa suami awak lagi..kami nak musnahkan sebab ..dia dh xda apa2..mindanye disihir dan dipukau..dia xtau apa skarang..setahun kami cuba..mulut dikunci..hahagerak nye kami yg kawal..kami nk bawa dia jauh2 menderita.." Jadi..sy mntk jasa baik sesape nmpk ayah sy..dia naik triton WSD 9950 kale hitam...jika ad nmpk tolong hubungi saya 0179215293 -shahidan- Tu gambr ayah..tolong pulangkn ayah sy dengan baik..sy merayu


Tolong pulangkan ayah saya, kalau terjumpa boleh contact no ni jugak fiza - 0125408857

Assalamualaikum..mintak jasa baik kawan-kawan..tolong doakan kesejahteraan ayah saya...

Ni mesej terakhir y sy mak sy dpt dhantar dr telefon ayah saya..
"Kami nk pastikan awak x jumpa suami awak lagi..kami nak musnahkan sebab ..dia dh xda apa2..mindanye disihir dan dipukau..dia xtau apa skarang..setahun kami cuba..mulut dikunci..hahagerak nye kami yg kawal..kami nk bawa dia jauh2 menderita.."

Jadi..sy mntk jasa baik sesape nmpk ayah sy..dia naik triton WSD 9950 kale hitam...jika ad nmpk tolong hubungi saya

0179215293 -shahidan-
Tu gambr ayah..tolong pulangkn ayah sy dengan baik..sy merayu




FB NURUL HAFIZA ISMAIL

Tiada ulasan:

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse