Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Rabu, 12 Ogos 2009

amaran buat pengkhianat bangsa!!!!!!

1.sedih mendengar di media massa bangsa melayu sesama sendiri label-melabel sebagai pengkhianat bangsa....siapa pengkhianat bangsa?kenapa mahu mengkhianati bangsa sendiri?tidak malukah kita sesama bangsa melabelkan banga yang seagama dengan kita sebagai pengkhianat?

2.bangsa MELAYU adalah bangsa yang bermaruah...bangsa yang berbudi mulia dan berbudaya dengan budaya melayu....bangsa yang mempunyai tradisi dan adat kesopanan yang tinggi...

3.apa keuntungan yang kita dapat jika sesama bangsa kita bergaduh?yang untungnya musuh-musuh kepada bangsa ini...bukan kita bangsa melayu...

4.kalau benar kamu pengkhianat...jangan jadi bacul mengaku diri pengkhianat...dan kalau kamu memang betul-betul pengkhianat...orang ini memang tidak layah hidup di tanah melayu ini...pengkhianat bangsa sendiri!

5.sedarlah wahai bangsaku...terutama orang melayu....tanah air ini perlu kita jaga dan perkasa untuk generasi kita.....jangan kita jadi pengkhianat yang tidak bermaruah!...pancung saja diri lebih baik daripada menipu dan mengjahanamkan bangsa sendiri....dan ingat..jika kamu pengkhianat.....kamu mengkhianati keturunan kamu di sini!!!!!!

2 ulasan:

Farid berkata...

Apakah erti pengkhianatan? Bagaimana blh jadi pengkhianat ek? hurm...

Jard The Great berkata...

sy pon turut sedey....

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse