Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Khamis, 29 Januari 2009

FASILITATOR

salam.
hari ini saya pergi mencari tajaan sekitar kawasan kuala lumpur untuk 3 program kelab fasilitator ungku aziz universiti malaya iaitu VIOVA,GIGGA,dan XPLORA yang bakal diadakan tidak lama lagi.

program fasilitator akan diadakan di sekitar sekolah kawasan kuala lumpur dan di luar kuala lumpur.program VIOVA `09 akan diadakan di SMK VICTORIA KUALA LUMPUR,manakala program XPLORA pula akan diadakan di SMK TEKNIK GOMBAK.sementara itu program GIGGA akan diadakan di SEK MEN AGAMA DATO KELANA PETRA MAAMOR AMPANGAN.di sekolah agama ini penggarahnya adalah amirrul affzan annuar.

selain itu kelab fasilitator ungku aziz universiti malaya akan membuat program di sekolah rendah di sekitar petaling jaya iaitu program FUYOOH yang akan diadakan dalam bulan februari ini.

pada semester lepas kelab fasilitator ungku aziz berjaya mengadakan program MASK`08 yang diadakan di SEK MEN SAINS ALAM SHAH iaitu diantara sekolah yang terbaik di malaysia.

pengalaman saya dalam bidang fasilitator bukan setakat ini saja,antara program fasilitator yang telah saya sertai ialah PROCAST yang diadakan di SMK AGAMA TOK BACHOK KELANTAN.

ketika di kolej kediaman ke 12 UM atau lebih dikenali sebagai kolej kediaman raja dr nazrin shah,saya berpengalaman sebagai ketua fasilitator untuk dua buah sekolah iaitu SEK BERASRAMA PENUH INTEGRASI SABAK BERNAM dan SEK MEN KEB UNGKU AZIZ.ketika ini program ini dinamakan sebagai KEMBARA GEMILANG iaitu kami memotivasikan sebanyak 64 buah sekolah di sekitar sabak bernam.

saya juga menjadi ketua fasilitaor untuk program KICK `08 yang diadakan di kolej kediaman raja dr nazrin shah universiti malaya yang disertai oleh para pemimpin sekolah daripada SMK CHERAS JAYA.



menjadi fasilitator ini menambahkan lagi keyakinan saya di samping membantu para pelajar sekolah untuk menambahkan keyakinan diri mereka.fasilitator adalah sebagai pemudah cara yang membantu para pelajar menyelesaikan masalah pada tahap yang kritikal dengan penuh kreatif dan kritis.

1 ulasan:

berkata...

♠salam singgah ke blog asri...

thanks singgah di blog kak yanie

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse