Selamat datang ke blog Smart Generation kami menyediakan pelbagai jenis barangan untuk anda pilih dengan harga berpatutan! kepuasan anda keutamaan kami!.Jangan lupa untuk follow blog ini ok..:-)..SMART GENERATION MENGUCAPKAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA.

Rabu, 12 Januari 2011

PENDUDUK CINA BANTAH AZAN DI MASJID PANTAI DALAM

Salam kepada semua.....



Sebagai sebuah Negara yang mempunyai rakyat dan bangsa berbilang bangsa dan agama seharusnya semangat hormat menghormati antara Kaum dan Agama di negara ini sangat digalakkan.Terbaru penulis mendapat maklumat seorang bangsa Cina tidak berpuas hati dengan berkumandangnya Azan di Masjid Al-Khadijah Pantai Dalam,Kuala Lumpur.Beliau telah melaporkan perkara ini kepada Perdana Menteri dan beberapa orang Menteri Kabinet pada 20 Desember 2010.Seharusnya beliau menghormati Umat Islam di Negara ini terutama penduduk di sekitar Masjid Al-Khadijah Pantai Dalam.

Beliau sangat kecewa dengan Kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak kerana tidak mengambil tindakan atas segala  dakwaan beliau ini......Adakah Perdana Menteri mahu mengambil tindakan berhubung gesaan beliau ini....???????


Nama pengadu tersebut ialah NG KIAN NAM yang beralamat di No. 1-21-4, Phase 2, Pantai Hill Park, Pantai Dalam, 59600 Kuala Lumpur dan boleh dihubungi melalui HP: dan email: wu_jiannan79@yahoo.com


Berikut merupakan bukti surat beliau..:-









2 ulasan:

sakit hati dgn beliau berkata...

bodoh sungguh cina tersebut.. kalo aku jmpe die, aku tikam perut die..

adabetolka berkata...

nak kongsi cerita ni kat blog bos k..hehe..

CARI ITEM PILIHAN ANDA DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BORANG TEMPAHAN ONLINE (LENGKAPKAN SELEPAS PEMBAYARAN DI BUAT SAHAJA)

Powered by 123ContactForm | Report abuse